brioszek Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 (edytowane) Witam Zasadniczo unikam jak ognia zaśmiecania forum pytaniami, na które gdzies juz jest odpowiedz, lecz tym razem sytuacja przerosła i mnie, i wujka google. problem wygląda następująco. http://imageshack.us/f/688/nakadaniestruktury.jpg/ oczywiscie podstawy 3ds maxa mam opanowane wiec rozwiązaniem wcale nie jest PatchDeform, które jeśli zmodyfikowane jakkolwiek z delete'm bądź shift+movem (a o takie powierzchnie mi chodzi) staje sie dla tego modyfikatora bezużyteczne (illegal patch messege) jedyne jako takie rozwiązanie znalazłem tutaj http://www.characterink.com/2010/10/06/tutorial-displacement-map-chain-mail/ lecz z racji tego że efekt tak naprawde widoczny jest dopiero po renderze (który to displacement zabije) rozwiązanie jest najwyzej połowiczne. byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, z góry dzięki brioszek Edytowane 20 Maj 2011 przez brioszek
mafida Napisano 21 Maj 2011 Napisano 21 Maj 2011 Modyfikator skin wrap.Potrzebujesz rozpłaszczoną wersję obiektu najpierw-do płaskiej wersji dopasowujesz swoją strukture,podpinasz skin wrapem i np. morph w kształt docelowy.Skin wrap pociągnie strukture za morphem. Obiekt pamiętam że można było rozpłaszczyć według mapowania uv,jakoś sie to tam robiło... Pozdro:) 1
brioszek Napisano 22 Maj 2011 Autor Napisano 22 Maj 2011 dzięki wielkie! o to chodziło, co najlepsze nie ma obawy o takie drastyczne deformacje struktury w czesciach modelu jak z pomoca PatchDeform (mniejsze 'oczka' struktury gdy vertexy drivera sa blizej). sam nigdy sie animacja nie bawilem, pewnie bym na to nigdy nie wpadl :) 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się