Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

 

Zasadniczo unikam jak ognia zaśmiecania forum pytaniami, na które gdzies juz jest odpowiedz, lecz tym razem sytuacja przerosła i mnie, i wujka google.

 

problem wygląda następująco.

http://imageshack.us/f/688/nakadaniestruktury.jpg/

 

oczywiscie podstawy 3ds maxa mam opanowane wiec rozwiązaniem wcale nie jest PatchDeform, które jeśli zmodyfikowane jakkolwiek z delete'm bądź shift+movem (a o takie powierzchnie mi chodzi) staje sie dla tego modyfikatora bezużyteczne (illegal patch messege)

 

jedyne jako takie rozwiązanie znalazłem tutaj

http://www.characterink.com/2010/10/06/tutorial-displacement-map-chain-mail/

 

lecz z racji tego że efekt tak naprawde widoczny jest dopiero po renderze (który to displacement zabije) rozwiązanie jest najwyzej połowiczne.

 

byłbym bardzo wdzięczny za pomoc, z góry dzięki

 

brioszek

Edytowane przez brioszek
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator skin wrap.Potrzebujesz rozpłaszczoną wersję obiektu najpierw-do płaskiej wersji dopasowujesz swoją strukture,podpinasz skin wrapem i np. morph w kształt docelowy.Skin wrap pociągnie strukture za morphem.

 

Obiekt pamiętam że można było rozpłaszczyć według mapowania uv,jakoś sie to tam robiło...

 

Pozdro:)

  • Confused 1
Napisano

dzięki wielkie! o to chodziło, co najlepsze nie ma obawy o takie drastyczne deformacje struktury w czesciach modelu jak z pomoca PatchDeform (mniejsze 'oczka' struktury gdy vertexy drivera sa blizej). sam nigdy sie animacja nie bawilem, pewnie bym na to nigdy nie wpadl :)

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności