Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć :)

Wrzucam wizualki z projektu koncepcyjnego na studia, nad którym obecnie pracuję. Liczę na pomoc i konstruktywną krytykę bo już nie mam pomysłów co mógłbym tutaj zmienić, dodać, polepszyć.

 

domek11.jpgkuchnia2r.jpg

Dodam, że robione w SU8, render Vray i postpro w PS3.

Będzie jeszcze salon, jadalnia i widok na domek z drugiej strony ale to narazie jest faza zbyt robocza więc nie wrzucam. Wiem, że krzesła do wymiany, są na etapie opracowywania dizajnu :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

cześć, po krótce to dużo musiałbyś zmienić/ulepszyć.

 

1. tekstury

- na dachu pojawiła się mora i nie bardzo widać z czego ten dach zrobiony,

- na drugim obrazku drewno ma duży reflect, a o fugi można się potknąc i złamać sobie nogę :D

- na drugim obrazku dodatkowo korytarz ma "schodek" przy drzwiach/oknie

- kolorystyka za bardzo czerwona i tło w ogóle nie siedzi.

2. swiatło

- ciemno i mroczno

- wrzuc jakieś direct zagraj cieniem/swiatłem

3. postpro

- rozumiem, że na PS3 słabo się robi postrpo :P

- popracuj trochę nad osadzeniem cłości w tło i na plaże bo przymaskowanie w takim stopniu jak to zrobiłeś wygląda na cóz.. nie wygląda

 

4. krzesła poza tym, że są czesto uzywane w wielu projektach, akurat są niezłe :P

 

pozdro600

Edytowane przez Orcher

Napisano
  • Autor

O, dziękuję bardzo za cenne uwagi. Jednakże mam jeszcze parę pytań.

-Jak zlikwidować morę?

-W którym miejscu drewno ma za duży reflect?

-Co proponujesz w kwestii tła. Przytłumić tą zieleń?

-Ten lekki schodek był zamierzony, ale zająłem się czymś innym i go nie dociągnąłem do końca.

-Mam coś problemy ze światłem w vrayu bo jak wrzucam do sceny oświetlenie to mi nie renderuje, odsyła do error log'u i nie wiem co jest grane.

Teksturę podłogi w ogóle będę zmieniał, ciągle nie mam pomysłu co tam dać. Jakiś układ w kliny raczej, ale nie wiem jaki materiał. generalnie jest tak czerwono bo chciałem żeby się dało odczuć klimat afrykański.

No właśnie chyba przerzucę się na xBoxa :P

No tak, przymaskowanie. Generalnie nie dawałem rady uzyskać realistycznego osadzenia więc stwierdziłem, że spróbuję zrobić odrealniony efekt, który będzie zamierzony i będzie oddawał klimat otoczenia :)

To dopiero moje początki z grafiką 3d więc pomoc się przyda w każdych ilościach :D

Napisano

-zmora to zmora nie da jej się tak łatwo usunąć potrzebne będą egzorcyzmy :D

myslę, że u ciebie to po pierwsze lepsza tekstura, a po drugie lepsze mapowanie :-)

- drewno

- kwestia tła.. zmień bo to wygląda jakby zaraz miały dinozaury i inne potwory wyskoczyć i mieszkańców domu rozszarpać. ponadto nie trzyma skali. zobacz na wysokość budynku, i drzew otaczających.

- pokaż co ci tam v-ray wypisuje

- klimat afrykański.. bardziej marsjański

ani efekt realny ani efekt odrealniony ci nie wyszedł :P ale walcz.

Napisano

yo :D kibicuje dlaszym pracom masz tu moje marzenie, może coś odszyfrujesz bo ja robie to z trudem.

 

11107059109108046780.jpg

 

1 screen całego domu do kosza odrazu widac co ps itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności