ItalianCopper Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 Cześć :) Wrzucam wizualki z projektu koncepcyjnego na studia, nad którym obecnie pracuję. Liczę na pomoc i konstruktywną krytykę bo już nie mam pomysłów co mógłbym tutaj zmienić, dodać, polepszyć. Dodam, że robione w SU8, render Vray i postpro w PS3. Będzie jeszcze salon, jadalnia i widok na domek z drugiej strony ale to narazie jest faza zbyt robocza więc nie wrzucam. Wiem, że krzesła do wymiany, są na etapie opracowywania dizajnu :)
Orcher Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 (edytowane) cześć, po krótce to dużo musiałbyś zmienić/ulepszyć. 1. tekstury - na dachu pojawiła się mora i nie bardzo widać z czego ten dach zrobiony, - na drugim obrazku drewno ma duży reflect, a o fugi można się potknąc i złamać sobie nogę :D - na drugim obrazku dodatkowo korytarz ma "schodek" przy drzwiach/oknie - kolorystyka za bardzo czerwona i tło w ogóle nie siedzi. 2. swiatło - ciemno i mroczno - wrzuc jakieś direct zagraj cieniem/swiatłem 3. postpro - rozumiem, że na PS3 słabo się robi postrpo :P - popracuj trochę nad osadzeniem cłości w tło i na plaże bo przymaskowanie w takim stopniu jak to zrobiłeś wygląda na cóz.. nie wygląda 4. krzesła poza tym, że są czesto uzywane w wielu projektach, akurat są niezłe :P pozdro600 Edytowane 24 Maj 2011 przez Orcher
ItalianCopper Napisano 24 Maj 2011 Autor Napisano 24 Maj 2011 O, dziękuję bardzo za cenne uwagi. Jednakże mam jeszcze parę pytań. -Jak zlikwidować morę? -W którym miejscu drewno ma za duży reflect? -Co proponujesz w kwestii tła. Przytłumić tą zieleń? -Ten lekki schodek był zamierzony, ale zająłem się czymś innym i go nie dociągnąłem do końca. -Mam coś problemy ze światłem w vrayu bo jak wrzucam do sceny oświetlenie to mi nie renderuje, odsyła do error log'u i nie wiem co jest grane. Teksturę podłogi w ogóle będę zmieniał, ciągle nie mam pomysłu co tam dać. Jakiś układ w kliny raczej, ale nie wiem jaki materiał. generalnie jest tak czerwono bo chciałem żeby się dało odczuć klimat afrykański. No właśnie chyba przerzucę się na xBoxa :P No tak, przymaskowanie. Generalnie nie dawałem rady uzyskać realistycznego osadzenia więc stwierdziłem, że spróbuję zrobić odrealniony efekt, który będzie zamierzony i będzie oddawał klimat otoczenia :) To dopiero moje początki z grafiką 3d więc pomoc się przyda w każdych ilościach :D
Orcher Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 -zmora to zmora nie da jej się tak łatwo usunąć potrzebne będą egzorcyzmy :D myslę, że u ciebie to po pierwsze lepsza tekstura, a po drugie lepsze mapowanie :-) - drewno - kwestia tła.. zmień bo to wygląda jakby zaraz miały dinozaury i inne potwory wyskoczyć i mieszkańców domu rozszarpać. ponadto nie trzyma skali. zobacz na wysokość budynku, i drzew otaczających. - pokaż co ci tam v-ray wypisuje - klimat afrykański.. bardziej marsjański ani efekt realny ani efekt odrealniony ci nie wyszedł :P ale walcz.
thecrev Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 yo :D kibicuje dlaszym pracom masz tu moje marzenie, może coś odszyfrujesz bo ja robie to z trudem. 1 screen całego domu do kosza odrazu widac co ps itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się