Napisano 26 Maj 201113 l Witam. Jakiś czas temu zrodził się pomysł by inaczej zagospodarować poddasze w moim domu. Projekt powstał szybko i rozpocząłem wstępne testowe rendery. Wszystko w ramach nauki dlatego liczę na cenne komentarze, wskazówki i krytykę wszystkich wymiataczy w interiorach :) Soft: 3ds Max 2012, Vray 2.0. Wszystkie okna świecone: Vray light plus Vray sky na env. Render 1920x1080 na i7 990, 12 Gb RAM liczy około 2 godziny i efekt jest taki... http://img848.imageshack.us/img848/2307/wizualizacjagraprojekt0.jpg http://img220.imageshack.us/img220/2307/wizualizacjagraprojekt0.jpg Kolejne ujęcie http://img827.imageshack.us/img827/2307/wizualizacjagraprojekt0.jpg Dzięki z góry :) Pozdrawiam Edytowane 26 Maj 201113 l przez MM3D
Napisano 26 Maj 201113 l to co mi sie rzuca w oczy to textura podłogi i slupów, kolorystycznie fajna ale to kwestia gustu, jednak wygląda jak zrobiona z plasteliny, a na 1 i 3 renderze slup bardzo sie zlewa z podłogą. Oświetlenie jest spoko jak dla mnie
Napisano 26 Maj 201113 l Oświetlenie mi się podoba. Ustawienia vray jakoś modyfikowane ? Podłoga faktycznie trochę dziwnie wygląda - jak zalana lakierem co potęguje się jeszcze przez matowy (?) materiał listwy przypodłogowej. Ogólnie to przydałyby się pewnie tekstury o większych rozmiarach lub materiał pozwalający uzyskać większą różnorodność przy wysokiej jakości.
Napisano 27 Maj 201113 l Autor Dzięki :) Najbardziej zależało mi na ocenie oświetlenia. Materiały były rzucone tak na szybko by podłoga nie zlewała się ze ścianami. Powoli będę brnął do przodu z aranżacją tych pomieszczeń. Na pewno po drodze będzie sporo błędów, ale liczę się się czegoś nauczę :) Pozdrawiam
Napisano 18 Lipiec 201113 l Ciekawi mnie twój pomysł na aranżacje wnętrza. Mam podobny pokój i może coś uda mi się podpatrzeć:) Meble będziesz dawał te które już masz czy nowe jakieś?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto