Gość skit Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 Witam, jestem początkujący wiec: \"be gentle please\". Ale znowu bez przesady, prosze o komentarze co jest nie tak, co jest tak itp... [Wyedytowany dnia 22-6-2004 > skit]
Marcin Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 ZA CIEMNO model----> opona jakos mi niepodchodzi :/ a karoseria jak by miala duzo bogow no i materialy to tez nie najleprze przyposcmy zdezaka i samej opony,pozatym wszystko moze byc :/
Ufooox Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 Wolałbym obejzec viewporta z maksa niz ten render rozjasnij go... pozatym to co widze jest wporządku z materiałami widać nie domagasz poczytaj o lakierze tutki i z rób :) opona wakrycznie średnia. Ogólnie jest wporządku :) Ale daj jaśniejszy render. Pozdrawiam
Marcin Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 a i wyglada jakby ktos w nia przypie**olił w bok bo jakis taki wklęsły :/
Gość skit Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 no men to jest odblask z hdr-a te drzwi sa równe...poprawie i zamieszcze :)
Gość skit Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 to sie nazywa konstruktywna krytyka...chyba odinstaluje 3ds maxa
SansSerif Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 skit: daj render ze zwyklym defaultowym materialem i `normalnym` oswietleniem bo sposob w jaki pokazales auto oszukuje model.
Quadysz Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 a mi to wyglada na z-modeler, byly juz tu podobne wynalazki... a co do modelu to widac zaciecie w postaci szczegolow ale calosc bardzo niedokladna, jakbys zrobil ta skode za pomoca mlotka z fiata 500 :) ale poczatki ok :) greets
Orion Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 Model jak model, ale światła to rower (na pedały nie auto :D) ma lepsze :)