Skocz do zawartości

car3d:Skoda 105S

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem początkujący wiec: \"be gentle please\". Ale znowu bez przesady, prosze o komentarze co jest nie tak, co jest tak itp...

[Wyedytowany dnia 22-6-2004 > skit]

• Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ZA CIEMNO

model----> opona jakos mi niepodchodzi :/

a karoseria jak by miala duzo bogow

no i materialy to tez nie najleprze przyposcmy zdezaka i samej opony,pozatym wszystko moze byc :/

Napisano

Wolałbym obejzec viewporta z maksa niz ten render rozjasnij go... pozatym to co widze jest wporządku z materiałami widać nie domagasz poczytaj o lakierze tutki i z rób :) opona wakrycznie średnia. Ogólnie jest wporządku :) Ale daj jaśniejszy render. Pozdrawiam

Napisano

no men to jest odblask z hdr-a te drzwi sa równe...poprawie i zamieszcze :)

Napisano

to sie nazywa konstruktywna krytyka...chyba odinstaluje 3ds maxa

Napisano

a mi to wyglada na z-modeler, byly juz tu podobne wynalazki...

a co do modelu to widac zaciecie w postaci szczegolow ale calosc bardzo niedokladna, jakbys zrobil ta skode za pomoca mlotka z fiata 500 :)

ale poczatki ok :)

greets

Napisano

Ja bym go jeszcze raz wysłał do mechanika.

Ponieważ to jest zakończona praca więc nie ma co poprawiać (chyba że masz chęci - lepsze opony napsy na oponach+alusy+cieńsza antenka+HDRI+podłoże=efekt dużo lepszy)

Napisano

Heh, no dzieki za dobre słowa, no za te złe też dzieki ale troche mniej :P. To był mój pierwszy w życiu model na splajnach wiec rewelacji nie należało się spodziewać. Za wszystkie komentsy dzięki no i porsze o dalcsze uwagi ale raczej nie w stylu model jest do dupy, tylko model jest do dupy bo to zrobiłeś żle czy tamto zrobiłeś źle.

Napisano

Gdzieś przeczytałem na forum że zbytne śpieszenie się z wrzucaniem ukończonej sceny na forum jest szkodliwe.