Skocz do zawartości

Render niewidoczny


Q_KAMIL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie forumowiczów:) mam taki dylemat a mianowicie potrzebuje wyrenderowac obiekt który to jest zasłaniany przez drugi i chce zeby ten 1 byl wyrenderowany tylko tam gdzie ten pierwszy go nie zasłaniał a z kolei nie było widac tego 2. Troche za motałem ale mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodziło.

Pozdrawiam i proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

eeee.... Wykładasz logikę albo coś pokrewnego? Zdecyduj się, czy obiekt 1wszy zasłaniany jest przez 2-gi, czy może obiekt 1wszy imploduje w tesserakt po tym, jak sam siebie zasłaniał obiektem drugim? Sam rozumiesz co napisałeś? Bo ja np za cholerę nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe nie nie wykładam logiki późno było jak to pisałem może dlatego. Po prostu możne napisze co robię będzie łatwiej robię prace inż dokładnie bitwę powietrzna do której chcę dodać efekty w After effecie jak renderuje w 3ds do png z przezroczysta to rederuje mi się szyba kabiny razem z tlem np. niebieskim dlatego chce wyrenderowc osobno sam model i osobno szklana kabinę której potem w AE obniżę opacity tak żeby była trochę przezroczysta tylko jak renderuje osobno kabinę i nakładam w AE to właśnie źle to wygląda(screeny) a nie chce rederowac cały samolot raz z kabina 2 raz bez bo to strasznie długo będzie trwało. Jeszcze pytanie możne jest jakiś lepszy sposób przeniesienia animacji do AE niż png bo śmigło rozblurowane tez niestety przejmuje kolor tła. dla ułatwienia

zamieszczam screeny http://imageshack.us/photo/my-images/263/beztytuuaqc.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/10/beztytuu2hf.jpg/

chodzi mi żeby uzyskać taki efekt http://imageshack.us/photo/my-images/717/beztytuu3fr.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do śmigła i koloru tła. Renderujesz śmigło na czarnym tle i zapisujesz do TGA z wyłączoną opcją pre-multiplied alpha. W postprodukcji używasz alfy normalnie.

 

Można też po wyrenderowaniu do png dać w PSie Layer->Matting->remove black matte czy coś takiego. Ale opcja z TGA lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności