Napisano 7 Czerwiec 201113 l Witam. Mam problem. Otóż, mam postać (biped) i mam na nim już ulożone plane'sy (za pomocą Cloth je układałem). I teraz pytanie co zrobić, aby gdy porusza się postać, ubranie na nim poruszało się razem z nim. Domyślam się, że chodzi tu o cos z reactor Cloth, tylko nie wiem dokładnie co robić i jak się go używa. Pomocy ! :)
Napisano 7 Czerwiec 201113 l Musisz na ubranie nałożyć modyfikator cloth, w object propeties dla ubrania włącz cloth i wybierz jakiś standardowy perset, w add obiecjts dodaj bipeda i wszystko co ma reagować z ubraniami. i ustaw im opcje collision objects. zwiększ samplowanie (subsample) w rolce simulation paramters. ustaw też tyle klatek symulacji ile masz animacji bipeda. i klikasz simulate Pozdro
Napisano 7 Czerwiec 201113 l Autor Ok. Wielkie dzięki. Tylko teraz mam inny problem, podczas symulacji (której własnie nie moge wykonac) pojawia się komunikat Warning: Cloth over-stretched. I co teraz robić ? co jest nie tak ?
Napisano 7 Czerwiec 201113 l Hmm nie jestem pewien. Pokaż screena z maxa razem z tym błędem, plus screen ustawień w cloth.
Napisano 7 Czerwiec 201113 l Autor No tutaj jest, chyba powód dlaczego pojawia sie ten komunikat, bo komunikatu nie jestem w stanie zescreenować, bo pojawia sie tlyko na ułamek sekundy :/ I subsample mam ustawione na 10
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto