rozo123 Napisano 7 Czerwiec 2011 Napisano 7 Czerwiec 2011 Witam. Mam problem. Otóż, mam postać (biped) i mam na nim już ulożone plane'sy (za pomocą Cloth je układałem). I teraz pytanie co zrobić, aby gdy porusza się postać, ubranie na nim poruszało się razem z nim. Domyślam się, że chodzi tu o cos z reactor Cloth, tylko nie wiem dokładnie co robić i jak się go używa. Pomocy ! :)
Smoku Napisano 7 Czerwiec 2011 Napisano 7 Czerwiec 2011 Musisz na ubranie nałożyć modyfikator cloth, w object propeties dla ubrania włącz cloth i wybierz jakiś standardowy perset, w add obiecjts dodaj bipeda i wszystko co ma reagować z ubraniami. i ustaw im opcje collision objects. zwiększ samplowanie (subsample) w rolce simulation paramters. ustaw też tyle klatek symulacji ile masz animacji bipeda. i klikasz simulate Pozdro
rozo123 Napisano 7 Czerwiec 2011 Autor Napisano 7 Czerwiec 2011 Ok. Wielkie dzięki. Tylko teraz mam inny problem, podczas symulacji (której własnie nie moge wykonac) pojawia się komunikat Warning: Cloth over-stretched. I co teraz robić ? co jest nie tak ?
Smoku Napisano 7 Czerwiec 2011 Napisano 7 Czerwiec 2011 Hmm nie jestem pewien. Pokaż screena z maxa razem z tym błędem, plus screen ustawień w cloth.
rozo123 Napisano 7 Czerwiec 2011 Autor Napisano 7 Czerwiec 2011 No tutaj jest, chyba powód dlaczego pojawia sie ten komunikat, bo komunikatu nie jestem w stanie zescreenować, bo pojawia sie tlyko na ułamek sekundy :/ I subsample mam ustawione na 10 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się