Napisano 7 Czerwiec 201113 l A więc kolejne 2 pytanie. Pierwsze rozsadzam w danej klatce geometrie bombem jednak cala eksplozja trwa jedną klatkę oraz geometria rozsypuje sie bardzo daleko przenikając przez inną. Chodzi mi o to aby wydłużyć czas "eksplozji" oraz wypadanie rozsadzonej geometrii, aby zatrzymywała się ona na danym obiekcie. Pytanie nr 2. Jak zrobić aby w danym momencie włączyło mi się światło w animacji i później wyłączyło? Z góry dzięki za pomoc :)
Napisano 7 Czerwiec 201113 l ad 1. Nie wiem o co biega. Jaki to soft? ad 2. Możesz animować w maksie moc światła.
Napisano 7 Czerwiec 201113 l Autor soft 3ds max 2010. światło ogarnięte teraz te deflectory. Chodzi mi o to, że rozsadzam sphere bomb'em i chciałbym aby ta rozsadzona geometria po eksplozji upadła w danym miejscu a nie przelatywała przez wszystko i spadała w "przestrzeń". Kombinowałem z zwykłym deflectorem ale to nic nie daje. Edytowane 7 Czerwiec 201113 l przez piotrek6896
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto