Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

A więc kolejne 2 pytanie. Pierwsze rozsadzam w danej klatce geometrie bombem jednak cala eksplozja trwa jedną klatkę oraz geometria rozsypuje sie bardzo daleko przenikając przez inną. Chodzi mi o to aby wydłużyć czas "eksplozji" oraz wypadanie rozsadzonej geometrii, aby zatrzymywała się ona na danym obiekcie.

 

Pytanie nr 2. Jak zrobić aby w danym momencie włączyło mi się światło w animacji i później wyłączyło?

 

Z góry dzięki za pomoc :)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ad 1. Nie wiem o co biega. Jaki to soft?

ad 2. Możesz animować w maksie moc światła.

Napisano
  • Autor

soft 3ds max 2010.

 

światło ogarnięte teraz te deflectory.

Chodzi mi o to, że rozsadzam sphere bomb'em i chciałbym aby ta rozsadzona geometria po eksplozji upadła w danym miejscu a nie przelatywała przez wszystko i spadała w "przestrzeń". Kombinowałem z zwykłym deflectorem ale to nic nie daje.

Edytowane przez piotrek6896

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności