Skocz do zawartości

Bomb & lights


piotrek6896

Rekomendowane odpowiedzi

A więc kolejne 2 pytanie. Pierwsze rozsadzam w danej klatce geometrie bombem jednak cala eksplozja trwa jedną klatkę oraz geometria rozsypuje sie bardzo daleko przenikając przez inną. Chodzi mi o to aby wydłużyć czas "eksplozji" oraz wypadanie rozsadzonej geometrii, aby zatrzymywała się ona na danym obiekcie.

 

Pytanie nr 2. Jak zrobić aby w danym momencie włączyło mi się światło w animacji i później wyłączyło?

 

Z góry dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

soft 3ds max 2010.

 

światło ogarnięte teraz te deflectory.

Chodzi mi o to, że rozsadzam sphere bomb'em i chciałbym aby ta rozsadzona geometria po eksplozji upadła w danym miejscu a nie przelatywała przez wszystko i spadała w "przestrzeń". Kombinowałem z zwykłym deflectorem ale to nic nie daje.

Edytowane przez piotrek6896
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności