piotrek6896 Napisano 7 Czerwiec 2011 Share Napisano 7 Czerwiec 2011 A więc kolejne 2 pytanie. Pierwsze rozsadzam w danej klatce geometrie bombem jednak cala eksplozja trwa jedną klatkę oraz geometria rozsypuje sie bardzo daleko przenikając przez inną. Chodzi mi o to aby wydłużyć czas "eksplozji" oraz wypadanie rozsadzonej geometrii, aby zatrzymywała się ona na danym obiekcie. Pytanie nr 2. Jak zrobić aby w danym momencie włączyło mi się światło w animacji i później wyłączyło? Z góry dzięki za pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 7 Czerwiec 2011 Share Napisano 7 Czerwiec 2011 ad 1. Nie wiem o co biega. Jaki to soft? ad 2. Możesz animować w maksie moc światła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek6896 Napisano 7 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 7 Czerwiec 2011 (edytowane) soft 3ds max 2010. światło ogarnięte teraz te deflectory. Chodzi mi o to, że rozsadzam sphere bomb'em i chciałbym aby ta rozsadzona geometria po eksplozji upadła w danym miejscu a nie przelatywała przez wszystko i spadała w "przestrzeń". Kombinowałem z zwykłym deflectorem ale to nic nie daje. Edytowane 7 Czerwiec 2011 przez piotrek6896 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się