Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, mam taki oto problem chcę wymodelować recznik do łazienki, wrzucam na plajna cloth (w cloth ustawiam cotton) potem rzucam go na rurkę, dodaje uv map i maksymalnie minimalnego shella 0,01, dodaje diff i dsipl wartość (displ 0,3) - zamiast zwiewnego ręcznika wychodzi mi gruby dywan :/ używam mental raya, maxa 2010, czy ktoś pomoże ? jak to zrobić żeby nie był taki grubas brzydki ?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 870
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Obawiam się, że bump ani displacement nie załatwi sprawy ... tylko fur :) Ale słabo się na tym znam :)

Napisano
  • Autor
Moze spruboj Bumpa zamiast disp... choc troszke co innego wyjdzie.

 

probowałem to nie to jednak :/

Napisano
  • Autor
Obawiam się, że bump ani displacement nie załatwi sprawy ... tylko fur :) Ale słabo się na tym znam :)

fakt spróbuje z furem,a może znajdzie się ktoś na forum komu nie chce się pisać a podeśle mi nie scollapsowany ręczniczek to sobie przyczaje co i jak

Napisano

mi wychodzi dobrze z displacem. sprobuj inna mape wrzucic do slota. wrzuc cos z gotowych mapek od autodesku. zeby skorzystac z fur musialbys robic chyba vrayem, a napisales, ze robisz mentalem. jeszcze czsem korzystam z modyfikatora vray displacement, tylko wtedy nalezy dac wczesniej jakies skalowanie mapy. ale rzeczywiscie fur wyglada najlepiej.

pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności