Skocz do zawartości

realistyczny recznik


Vit

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam taki oto problem chcę wymodelować recznik do łazienki, wrzucam na plajna cloth (w cloth ustawiam cotton) potem rzucam go na rurkę, dodaje uv map i maksymalnie minimalnego shella 0,01, dodaje diff i dsipl wartość (displ 0,3) - zamiast zwiewnego ręcznika wychodzi mi gruby dywan :/ używam mental raya, maxa 2010, czy ktoś pomoże ? jak to zrobić żeby nie był taki grubas brzydki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Obawiam się, że bump ani displacement nie załatwi sprawy ... tylko fur :) Ale słabo się na tym znam :)

fakt spróbuje z furem,a może znajdzie się ktoś na forum komu nie chce się pisać a podeśle mi nie scollapsowany ręczniczek to sobie przyczaje co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi wychodzi dobrze z displacem. sprobuj inna mape wrzucic do slota. wrzuc cos z gotowych mapek od autodesku. zeby skorzystac z fur musialbys robic chyba vrayem, a napisales, ze robisz mentalem. jeszcze czsem korzystam z modyfikatora vray displacement, tylko wtedy nalezy dac wczesniej jakies skalowanie mapy. ale rzeczywiscie fur wyglada najlepiej.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności