Vit Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 witam, mam taki oto problem chcę wymodelować recznik do łazienki, wrzucam na plajna cloth (w cloth ustawiam cotton) potem rzucam go na rurkę, dodaje uv map i maksymalnie minimalnego shella 0,01, dodaje diff i dsipl wartość (displ 0,3) - zamiast zwiewnego ręcznika wychodzi mi gruby dywan :/ używam mental raya, maxa 2010, czy ktoś pomoże ? jak to zrobić żeby nie był taki grubas brzydki ?
goat91 Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 Moze spruboj Bumpa zamiast disp... choc troszke co innego wyjdzie.
asblaze Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 Obawiam się, że bump ani displacement nie załatwi sprawy ... tylko fur :) Ale słabo się na tym znam :)
Vit Napisano 9 Czerwiec 2011 Autor Napisano 9 Czerwiec 2011 Moze spruboj Bumpa zamiast disp... choc troszke co innego wyjdzie. probowałem to nie to jednak :/
Vit Napisano 9 Czerwiec 2011 Autor Napisano 9 Czerwiec 2011 Obawiam się, że bump ani displacement nie załatwi sprawy ... tylko fur :) Ale słabo się na tym znam :) fakt spróbuje z furem,a może znajdzie się ktoś na forum komu nie chce się pisać a podeśle mi nie scollapsowany ręczniczek to sobie przyczaje co i jak
Adanedhel Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 mi wychodzi dobrze z displacem. sprobuj inna mape wrzucic do slota. wrzuc cos z gotowych mapek od autodesku. zeby skorzystac z fur musialbys robic chyba vrayem, a napisales, ze robisz mentalem. jeszcze czsem korzystam z modyfikatora vray displacement, tylko wtedy nalezy dac wczesniej jakies skalowanie mapy. ale rzeczywiscie fur wyglada najlepiej. pozdrawiam
animatrix Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 Może to Ci pomoże http://surrealstructures.com/blog/?p=65
Rekomendowane odpowiedzi