Gość kafera97 Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 Cześć, mam problem, modeluje poloneza i jest problem. Podzielilem Blueprinty (oddzielnie tyl, bok, przod), modeluje, a tu bok jest o wiele wiekszy od tylu, a przod jest mniejszy od tylu. Może ktoś mi to podzielić tak, żeby było równo? ;/ Link: http://www.the-blueprints.com/blueprints/cars/fso/30866/view/fso_polonez_atu_plus/ Z góry dzięki!
Gość Dreamer1x6xX Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 Obejrzyj tego tutka: http://www.youtube.com/watch?v=kVLKII_7yHI | \ / (2 części są) Ja robię tą metodą, ale jest masa tutków o ustawiania blueprintów i dopasowywaniu ich. Pozdro:)
Smoku Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 W ogóle jest bez sensu rozcinanie na wymiar. Rozetnij byle jak ustaw plane o wymiarach takich jak rzut (np. front) i wrzuć na niego obraz lub dopasuj z pomocą uvw map. I tak z 4 a potem ja przynajmniej dopasowuję je za pomocą boxa. Boxa dopasowujesz do widoku np front, z czego masz wysokość i szerokość wozu do wysokości dopasowujesz side i boxowi zmieniasz długość na długość wozu, reszte printów możesz już dopasowac dot ego boxa. Może to brzmi skomplikowanie ale w brew pozorom jest banalne.
animatrix Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 Blueprinty chyba nigdy nie są dokładne, dlatego są wypadki, bo samochody są krzywe. Ale jest na to sposób. Ja robię tak, że jak chcę mieć maksymalnie dokładny blueprint, to ściągam foto side, potem w fotosklepie sprawdzam czy print widoku z boku jest poprawny (jedna warstwa na drugiej z opacity na kilkadziesiąt procent. Jak nie jest to ctrl+t i ustawiam. Można tak z każdym widokiem zrobić, albo później poskalować je w samym maxie. Sposóbów na to jest wiele. Widziałem jak ludzie ustawiają: robią jak Smoczek wyżej napisał, dają multi sub material, modyfikator edit poly, i inne. Pamiętaj, żebyś miał dokładnie o ile nie masz wprawy, bo Ci potem w finiszed Berger łeb urwie, że masz mało chamferów na zacisku tarczy iks de. :*
Rekomendowane odpowiedzi