Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnio dosc czesto przy animacji dostajeblad ktory wywala mi Maya. Zawsze nastepuje gdy zaznaczam klucz animacji i wciskam delete tzn nie za kazdym razem ale jest to dosc czesta przypadlosc:D.

Uzywam 2011 i animuje z uzyciem reference editora.

Spotkal sie ktos z czyms takim.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czysta wersja 2011 uraczyła mnie błędami jakich nawet Max by się nie powstydził. Hotfix 3 łata jednak sporo niespodzianek.

Napisano
  • Autor

No ja zaczalem przygode z maya od 2011 w stosunku do maxa to nigdy tylu restarow nie mialem. I ciagle czytam ze poprzednie mayki byly stabilniejsze. Sprobuje sie doprosic zeby to zainstalowali bo to nie moj prywatny sprzet. Moze dlatego na to nie wpadlem.

Napisano
Jak to się robi?

 

osobna scena z sprawnym rigiem który referencujesz(słowotwórstwo rox!) do sceny z propami oświetleniem etc.

Napisano
  • Autor

Używasz tak jak kojot pisze. Pożyteczne narzedzie ogolnie mowiac ale niekiedy rozne niespodzianki sa. Daje mozliwosc podmiany obiektu (postaci, modelu, etc)zachowujac na nim animacje.

Np: mozesz animowac na postaci ktora nie ma zrobionego rigu twarzy jeszcze.Potem jak dostajesz nowy rig y twarza to jedynie podmieniasz go w Reference edytorze i gotowe.

Napisano

hahah - Panowie ... nie skapowaliście żartu :)

Chyba przy pomocy reference editora nie można nic animować :)

 

Anyway dzięki za odpowiedź :)

Ale żeby to nie był pusty post dodam tylko, że nie będzie żadnych niespodzianek przy referencjach, jeśli będzie się omijać szerokim łukiem FREEZE TRANSFORMATION !!!!!!!

Edytowane przez asblaze

Napisano
  • Autor

slaby w zartach jestem ale czulem podstep:)

czyli co ?? wszystko na grupowaniu jak nie Ft?

Edytowane przez guru

Napisano
hahah - Panowie ... nie skapowaliście żartu :)

Chyba przy pomocy reference editora nie można nic animować :)

 

Szczerze mówiąc też nie skapowałem, bo guru napisał, że animuje "z użyciem" reference editora, przez co jasnym jest, że animację ma po prostu gdzie indziej i używa reference editora do importu.

 

A co do samych problemów z reference editorem to jest ich ZNAAACZNIE, więcej niż sam freeze transform. Użyj sobie The Setup Machine i pobaw się referencjami na więcej niż 1 animowanej postaci tym samym riggiem, a potem wypuść wszystko w render passach z overridami - niezapomniane godziny łamigłówek dlaczego render view pokazuje wszystko ładnie, a batch render i render farma ... nie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności