Napisano 15 Czerwiec 201113 l Ostatnio dosc czesto przy animacji dostajeblad ktory wywala mi Maya. Zawsze nastepuje gdy zaznaczam klucz animacji i wciskam delete tzn nie za kazdym razem ale jest to dosc czesta przypadlosc:D. Uzywam 2011 i animuje z uzyciem reference editora. Spotkal sie ktos z czyms takim.
Napisano 16 Czerwiec 201113 l Czysta wersja 2011 uraczyła mnie błędami jakich nawet Max by się nie powstydził. Hotfix 3 łata jednak sporo niespodzianek.
Napisano 17 Czerwiec 201113 l Autor No ja zaczalem przygode z maya od 2011 w stosunku do maxa to nigdy tylu restarow nie mialem. I ciagle czytam ze poprzednie mayki byly stabilniejsze. Sprobuje sie doprosic zeby to zainstalowali bo to nie moj prywatny sprzet. Moze dlatego na to nie wpadlem.
Napisano 17 Czerwiec 201113 l Jak to się robi? osobna scena z sprawnym rigiem który referencujesz(słowotwórstwo rox!) do sceny z propami oświetleniem etc.
Napisano 17 Czerwiec 201113 l Autor Używasz tak jak kojot pisze. Pożyteczne narzedzie ogolnie mowiac ale niekiedy rozne niespodzianki sa. Daje mozliwosc podmiany obiektu (postaci, modelu, etc)zachowujac na nim animacje. Np: mozesz animowac na postaci ktora nie ma zrobionego rigu twarzy jeszcze.Potem jak dostajesz nowy rig y twarza to jedynie podmieniasz go w Reference edytorze i gotowe.
Napisano 17 Czerwiec 201113 l hahah - Panowie ... nie skapowaliście żartu :) Chyba przy pomocy reference editora nie można nic animować :) Anyway dzięki za odpowiedź :) Ale żeby to nie był pusty post dodam tylko, że nie będzie żadnych niespodzianek przy referencjach, jeśli będzie się omijać szerokim łukiem FREEZE TRANSFORMATION !!!!!!! Edytowane 17 Czerwiec 201113 l przez asblaze
Napisano 18 Czerwiec 201113 l Autor slaby w zartach jestem ale czulem podstep:) czyli co ?? wszystko na grupowaniu jak nie Ft? Edytowane 18 Czerwiec 201113 l przez guru
Napisano 18 Czerwiec 201113 l ta Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków
Napisano 18 Czerwiec 201113 l hahah - Panowie ... nie skapowaliście żartu :) Chyba przy pomocy reference editora nie można nic animować :) Szczerze mówiąc też nie skapowałem, bo guru napisał, że animuje "z użyciem" reference editora, przez co jasnym jest, że animację ma po prostu gdzie indziej i używa reference editora do importu. A co do samych problemów z reference editorem to jest ich ZNAAACZNIE, więcej niż sam freeze transform. Użyj sobie The Setup Machine i pobaw się referencjami na więcej niż 1 animowanej postaci tym samym riggiem, a potem wypuść wszystko w render passach z overridami - niezapomniane godziny łamigłówek dlaczego render view pokazuje wszystko ładnie, a batch render i render farma ... nie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto