Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Ostatnio dosc czesto przy animacji dostajeblad ktory wywala mi Maya. Zawsze nastepuje gdy zaznaczam klucz animacji i wciskam delete tzn nie za kazdym razem ale jest to dosc czesta przypadlosc:D.

Uzywam 2011 i animuje z uzyciem reference editora.

Spotkal sie ktos z czyms takim.

  • Odpowiedzi 11
  • Wy艣wietle艅 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czysta wersja 2011 uraczy艂a mnie b艂臋dami jakich nawet Max by si臋 nie powstydzi艂. Hotfix 3 艂ata jednak sporo niespodzianek.

Napisano
  • Autor

No ja zaczalem przygode z maya od 2011 w stosunku do maxa to nigdy tylu restarow nie mialem. I ciagle czytam ze poprzednie mayki byly stabilniejsze. Sprobuje sie doprosic zeby to zainstalowali bo to nie moj prywatny sprzet. Moze dlatego na to nie wpadlem.

Napisano
Jak to si臋 robi?

osobna scena z sprawnym rigiem kt贸ry referencujesz(s艂owotw贸rstwo rox!) do sceny z propami o艣wietleniem etc.

Napisano
  • Autor

U偶ywasz tak jak kojot pisze. Po偶yteczne narzedzie ogolnie mowiac ale niekiedy rozne niespodzianki sa. Daje mozliwosc podmiany obiektu (postaci, modelu, etc)zachowujac na nim animacje.

Np: mozesz animowac na postaci ktora nie ma zrobionego rigu twarzy jeszcze.Potem jak dostajesz nowy rig y twarza to jedynie podmieniasz go w Reference edytorze i gotowe.

Napisano

hahah - Panowie ... nie skapowali艣cie 偶artu :)

Chyba przy pomocy reference editora nie mo偶na nic animowa膰 :)

Anyway dzi臋ki za odpowied藕 :)

Ale 偶eby to nie by艂 pusty post dodam tylko, 偶e nie b臋dzie 偶adnych niespodzianek przy referencjach, je艣li b臋dzie si臋 omija膰 szerokim 艂ukiem FREEZE TRANSFORMATION !!!!!!!

Edytowane przez asblaze

Napisano
  • Autor

slaby w zartach jestem ale czulem podstep:)

czyli co ?? wszystko na grupowaniu jak nie Ft?

Edytowane przez guru

Napisano
hahah - Panowie ... nie skapowali艣cie 偶artu :)

Chyba przy pomocy reference editora nie mo偶na nic animowa膰 :)

Szczerze m贸wi膮c te偶 nie skapowa艂em, bo guru napisa艂, 偶e animuje "z u偶yciem" reference editora, przez co jasnym jest, 偶e animacj臋 ma po prostu gdzie indziej i u偶ywa reference editora do importu.

A co do samych problem贸w z reference editorem to jest ich ZNAAACZNIE, wi臋cej ni偶 sam freeze transform. U偶yj sobie The Setup Machine i pobaw si臋 referencjami na wi臋cej ni偶 1 animowanej postaci tym samym riggiem, a potem wypu艣膰 wszystko w render passach z overridami - niezapomniane godziny 艂amig艂贸wek dlaczego render view pokazuje wszystko 艂adnie, a batch render i render farma ... nie :)

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci