Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatnio dosc czesto przy animacji dostajeblad ktory wywala mi Maya. Zawsze nastepuje gdy zaznaczam klucz animacji i wciskam delete tzn nie za kazdym razem ale jest to dosc czesta przypadlosc:D.

Uzywam 2011 i animuje z uzyciem reference editora.

Spotkal sie ktos z czyms takim.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czysta wersja 2011 uraczyła mnie błędami jakich nawet Max by się nie powstydził. Hotfix 3 łata jednak sporo niespodzianek.

Napisano
  • Autor

No ja zaczalem przygode z maya od 2011 w stosunku do maxa to nigdy tylu restarow nie mialem. I ciagle czytam ze poprzednie mayki byly stabilniejsze. Sprobuje sie doprosic zeby to zainstalowali bo to nie moj prywatny sprzet. Moze dlatego na to nie wpadlem.

Napisano
  asblaze napisał:
Jak to się robi?

 

osobna scena z sprawnym rigiem który referencujesz(słowotwórstwo rox!) do sceny z propami oświetleniem etc.

Napisano
  • Autor

Używasz tak jak kojot pisze. Pożyteczne narzedzie ogolnie mowiac ale niekiedy rozne niespodzianki sa. Daje mozliwosc podmiany obiektu (postaci, modelu, etc)zachowujac na nim animacje.

Np: mozesz animowac na postaci ktora nie ma zrobionego rigu twarzy jeszcze.Potem jak dostajesz nowy rig y twarza to jedynie podmieniasz go w Reference edytorze i gotowe.

Napisano

hahah - Panowie ... nie skapowaliście żartu :)

Chyba przy pomocy reference editora nie można nic animować :)

 

Anyway dzięki za odpowiedź :)

Ale żeby to nie był pusty post dodam tylko, że nie będzie żadnych niespodzianek przy referencjach, jeśli będzie się omijać szerokim łukiem FREEZE TRANSFORMATION !!!!!!!

Edytowane przez asblaze

Napisano
  • Autor

slaby w zartach jestem ale czulem podstep:)

czyli co ?? wszystko na grupowaniu jak nie Ft?

Edytowane przez guru

Napisano
  asblaze napisał:
hahah - Panowie ... nie skapowaliście żartu :)

Chyba przy pomocy reference editora nie można nic animować :)

 

Szczerze mówiąc też nie skapowałem, bo guru napisał, że animuje "z użyciem" reference editora, przez co jasnym jest, że animację ma po prostu gdzie indziej i używa reference editora do importu.

 

A co do samych problemów z reference editorem to jest ich ZNAAACZNIE, więcej niż sam freeze transform. Użyj sobie The Setup Machine i pobaw się referencjami na więcej niż 1 animowanej postaci tym samym riggiem, a potem wypuść wszystko w render passach z overridami - niezapomniane godziny łamigłówek dlaczego render view pokazuje wszystko ładnie, a batch render i render farma ... nie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności