guru Napisano 15 Czerwiec 2011 Share Napisano 15 Czerwiec 2011 Ostatnio dosc czesto przy animacji dostajeblad ktory wywala mi Maya. Zawsze nastepuje gdy zaznaczam klucz animacji i wciskam delete tzn nie za kazdym razem ale jest to dosc czesta przypadlosc:D. Uzywam 2011 i animuje z uzyciem reference editora. Spotkal sie ktos z czyms takim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 16 Czerwiec 2011 Share Napisano 16 Czerwiec 2011 Masz hotfixa 3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 16 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 16 Czerwiec 2011 a to dobry pomysl:). Service pack 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 16 Czerwiec 2011 Share Napisano 16 Czerwiec 2011 Czysta wersja 2011 uraczyła mnie błędami jakich nawet Max by się nie powstydził. Hotfix 3 łata jednak sporo niespodzianek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 17 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 17 Czerwiec 2011 No ja zaczalem przygode z maya od 2011 w stosunku do maxa to nigdy tylu restarow nie mialem. I ciagle czytam ze poprzednie mayki byly stabilniejsze. Sprobuje sie doprosic zeby to zainstalowali bo to nie moj prywatny sprzet. Moze dlatego na to nie wpadlem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 17 Czerwiec 2011 Share Napisano 17 Czerwiec 2011 animuje z uzyciem reference editora. Jak to się robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coyote Napisano 17 Czerwiec 2011 Share Napisano 17 Czerwiec 2011 Jak to się robi? osobna scena z sprawnym rigiem który referencujesz(słowotwórstwo rox!) do sceny z propami oświetleniem etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 17 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 17 Czerwiec 2011 Używasz tak jak kojot pisze. Pożyteczne narzedzie ogolnie mowiac ale niekiedy rozne niespodzianki sa. Daje mozliwosc podmiany obiektu (postaci, modelu, etc)zachowujac na nim animacje. Np: mozesz animowac na postaci ktora nie ma zrobionego rigu twarzy jeszcze.Potem jak dostajesz nowy rig y twarza to jedynie podmieniasz go w Reference edytorze i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 17 Czerwiec 2011 Share Napisano 17 Czerwiec 2011 (edytowane) hahah - Panowie ... nie skapowaliście żartu :) Chyba przy pomocy reference editora nie można nic animować :) Anyway dzięki za odpowiedź :) Ale żeby to nie był pusty post dodam tylko, że nie będzie żadnych niespodzianek przy referencjach, jeśli będzie się omijać szerokim łukiem FREEZE TRANSFORMATION !!!!!!! Edytowane 17 Czerwiec 2011 przez asblaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 18 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 18 Czerwiec 2011 (edytowane) slaby w zartach jestem ale czulem podstep:) czyli co ?? wszystko na grupowaniu jak nie Ft? Edytowane 18 Czerwiec 2011 przez guru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 18 Czerwiec 2011 Share Napisano 18 Czerwiec 2011 ta Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 18 Czerwiec 2011 Share Napisano 18 Czerwiec 2011 hahah - Panowie ... nie skapowaliście żartu :) Chyba przy pomocy reference editora nie można nic animować :) Szczerze mówiąc też nie skapowałem, bo guru napisał, że animuje "z użyciem" reference editora, przez co jasnym jest, że animację ma po prostu gdzie indziej i używa reference editora do importu. A co do samych problemów z reference editorem to jest ich ZNAAACZNIE, więcej niż sam freeze transform. Użyj sobie The Setup Machine i pobaw się referencjami na więcej niż 1 animowanej postaci tym samym riggiem, a potem wypuść wszystko w render passach z overridami - niezapomniane godziny łamigłówek dlaczego render view pokazuje wszystko ładnie, a batch render i render farma ... nie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się