Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Zakładam wątek, gdyż będę miał kilka pytań dotyczących technik rigowania

postaci oraz innych metod pomocnych przy animacji.

 

Mam już gotowy model, któremu stworzyłem system kości i po podłączeniu i edycji poszczególnych "pól przyciągania" wszystko działa jak chciałem.

 

Teraz zabieram się za automatyzację mimiki twarzy. Zachwyciły mnie (jako, że robię to pierwszy raz) możliwości shape keys. Mam jednak zagwozdkę. Jaką metodę polecacie aby przyłączyć oczy (które są oddzielnymi obiektami), tak aby wędrowały razem z deformowaną siatką. Chciałbym aby pozostały one odrębnymi elementami, abym mógł podlinkować je do jakiegoś punktu w celu kontroli kierunku patrzenia. Poradźcie mi jak mógłbym ten problem rozwiązać.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 941
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wbijaj się na youtube i tam wyszukaj "blender rigging eyes"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności