kolaborant Napisano 16 Czerwiec 2011 Napisano 16 Czerwiec 2011 Witam. Zakładam wątek, gdyż będę miał kilka pytań dotyczących technik rigowania postaci oraz innych metod pomocnych przy animacji. Mam już gotowy model, któremu stworzyłem system kości i po podłączeniu i edycji poszczególnych "pól przyciągania" wszystko działa jak chciałem. Teraz zabieram się za automatyzację mimiki twarzy. Zachwyciły mnie (jako, że robię to pierwszy raz) możliwości shape keys. Mam jednak zagwozdkę. Jaką metodę polecacie aby przyłączyć oczy (które są oddzielnymi obiektami), tak aby wędrowały razem z deformowaną siatką. Chciałbym aby pozostały one odrębnymi elementami, abym mógł podlinkować je do jakiegoś punktu w celu kontroli kierunku patrzenia. Poradźcie mi jak mógłbym ten problem rozwiązać. Pozdrawiam
ikkiz Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 wbijaj się na youtube i tam wyszukaj "blender rigging eyes"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się