zbyszko Napisano 17 Czerwiec 2011 Napisano 17 Czerwiec 2011 (edytowane) Postać robiona by potrenować w stylu bajkowym, cartoonowym. Robina w blenderze, a textury w gimpie. Co jeszcze w tej postaci poprawić? Edytowane 8 Lipiec 2011 przez zbyszko
ikkiz Napisano 17 Czerwiec 2011 Napisano 17 Czerwiec 2011 ładna buzia, ale tekstury to chyba wywal, pousuwaj szwy i rozetnij jeszcze raz, tylko w ten sposób, żeby szły w niewidocznych miejscach, na przykład wzdłuż brzucha jeden rozgałęziający się na 4 dla każdej nogi od wewnętrznej strony. nie odcinaj nóg, niech będą w jednym kawałku z tułowiem. teksturę wypuść trochę poza to, co dostałeś z uv layoutu, żeby nie było tych szwów widać, gdy się tekstura "obkurcza" na włączonym subsurfie. szef między częścią kobiecą a końską ukryj na brzegu koszulki. ręce i ramiona powyżej koszulki mogły by mieć po prostu kolor z materiału skoro ma być i tak jednolite. po porstu ustaw tam inny materiał. ustawienie kilku materiałów da ci dodatkowe możliwości różnicowania ich shaderów. Jeśli chcesz, to naszkicuje ci, jak ja bym pociął. No i wyrenderuj że to jakoś bez aliasingu, żeby się na to fajnie patrzyło.
zbyszko Napisano 20 Czerwiec 2011 Autor Napisano 20 Czerwiec 2011 (edytowane) ładna buzia, ale tekstury to chyba wywal, pousuwaj szwy i rozetnij jeszcze raz, tylko w ten sposób, żeby szły w niewidocznych miejscach, na przykład wzdłuż brzucha jeden rozgałęziający się na 4 dla każdej nogi od wewnętrznej strony. nie odcinaj nóg, niech będą w jednym kawałku z tułowiem. Faktycznie po rozcięciu pod brzuchem bez obcinania nóg tekstura lepiej leży tak rozciąłem teksturę wypuść trochę poza to, co dostałeś z uv layoutu, żeby nie było tych szwów widać, gdy się tekstura "obkurcza" na włączonym subsurfie.No i wyrenderuj że to jakoś bez aliasingu, żeby się na to fajnie patrzyło. na podglądzie bezpośrednio w blenderze bez renderu widać te szwy po wyrendowaniu ich nie widać. Wywaliłem koszule centaur bedzie czytał książke. Przykładowy render Zacząłem prace z rigiem Uploaded with ImageShack.us Aha ręce są osobno bo chce dać zmarszczki na ręce a gdyby były razem z ciałem to nawet gdybym malował pędzlem o wielkości 1px to zmarszczki były by wielkości paznokcia. A tak dłonie mają osobną teksture, później ramiona i donie połączę. ------------------------------- UPDATE po walce z rigiem Edytowane 8 Lipiec 2011 przez zbyszko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się