Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postać robiona by potrenować w stylu bajkowym, cartoonowym.

Robina w blenderze, a textury w gimpie.

clayo.th.jpg

centaur1.th.png

centaur2.th.png

centaur3.th.png

centaur4.th.png

Co jeszcze w tej postaci poprawić?

Edytowane przez zbyszko

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ładna buzia, ale tekstury to chyba wywal, pousuwaj szwy i rozetnij jeszcze raz, tylko w ten sposób, żeby szły w niewidocznych miejscach, na przykład wzdłuż brzucha jeden rozgałęziający się na 4 dla każdej nogi od wewnętrznej strony. nie odcinaj nóg, niech będą w jednym kawałku z tułowiem. teksturę wypuść trochę poza to, co dostałeś z uv layoutu, żeby nie było tych szwów widać, gdy się tekstura "obkurcza" na włączonym subsurfie.

szef między częścią kobiecą a końską ukryj na brzegu koszulki. ręce i ramiona powyżej koszulki mogły by mieć po prostu kolor z materiału skoro ma być i tak jednolite. po porstu ustaw tam inny materiał. ustawienie kilku materiałów da ci dodatkowe możliwości różnicowania ich shaderów.

Jeśli chcesz, to naszkicuje ci, jak ja bym pociął.

No i wyrenderuj że to jakoś bez aliasingu, żeby się na to fajnie patrzyło.

Napisano
  • Autor
ładna buzia, ale tekstury to chyba wywal, pousuwaj szwy i rozetnij jeszcze raz, tylko w ten sposób, żeby szły w niewidocznych miejscach, na przykład wzdłuż brzucha jeden rozgałęziający się na 4 dla każdej nogi od wewnętrznej strony. nie odcinaj nóg, niech będą w jednym kawałku z tułowiem.

Faktycznie po rozcięciu pod brzuchem bez obcinania nóg tekstura lepiej leży tak rozciąłem

seams.th.jpg

teksturę wypuść trochę poza to, co dostałeś z uv layoutu, żeby nie było tych szwów widać, gdy się tekstura "obkurcza" na włączonym subsurfie.No i wyrenderuj że to jakoś bez aliasingu, żeby się na to fajnie patrzyło.

na podglądzie bezpośrednio w blenderze bez renderu widać te szwy po wyrendowaniu ich nie widać. Wywaliłem koszule centaur bedzie czytał książke. Przykładowy render

rendercp.jpg

Zacząłem prace z rigiem

armatura2.th.png

armatura.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Aha ręce są osobno bo chce dać zmarszczki na ręce a gdyby były razem z ciałem to nawet gdybym malował pędzlem o wielkości 1px to zmarszczki były by wielkości paznokcia. A tak dłonie mają osobną teksture, później ramiona i donie połączę.

-------------------------------

UPDATE po walce z rigiem

pose2t.png

 

centaur3d1600.th.jpg

pose3x.th.png

pose4.th.png

Edytowane przez zbyszko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności