Napisano 18 Czerwiec 201113 l Oto jest animacja z drugiego roku animacji na Bournemouth University. Byla to praca w grupie, zaczelismy w szesciu a skonczylismy w czworke, z tym ze z tej czworki to koniec koncow ja i rezyser Anthoy Minto zrobilismy okol 80% tego projektu... Dobra koniec uzalania sie nad soba, ktos kto robil jakikolwiek projekt w grupie wie jak to jest :) Czas: okolo 5 miesiecy (w miedzy czasie rowniez inne projekty byly do ukonczenia) Software: Maya, Zbrush, Renderman, Photoshop, Gimp, Nuke Niestety animacja postaci nam wyszla kiepsko, ze wzgledu na brak doswiadczenia i kiepskiej jakosci mocap. Ja glownie zajmowalem sie animacja kamery, oswietleniem, renderingiem, stworzylem stwora od poczatku do konca no i bylem aktorem dla motion capture :) P.S.: Niestety narazie kiepskiej jakosci wersja. Mam nadzieje ze wrotce bede mial 720p. Edytowane 18 Czerwiec 201113 l przez Dr0cK
Napisano 18 Czerwiec 201113 l konkret nie daloby sie tego na yt wrzucic - jakos tam mi plynniej dzialaja filmy -.-
Napisano 18 Czerwiec 201113 l Autor dzieki, niestety teraz nie mam tego w filmu takze nie moge go na yt wrzucic...
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Świetna rzecz i potworek z pomysłem... coś jednak mnie zastanawia... dlaczego człowiek nie strzela gdy potworek się tak przed nim pręży? - pokazał mu klatę niemal wołając tu strzelaj, i nic...
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Oj zawsze musi byc moment zbudowania napiecia ;). Mnie sie bardzo podoba, jednak ruch potwora mnie rozsmieszyl :D [w scenie w ktorej zolnierz go widzi]
Napisano 20 Czerwiec 201113 l Gratuluję ukończenia i życzę dalszych sukcesów. Mogę spytać, jaką metodą animowałeś postacie?
Napisano 20 Czerwiec 201113 l mnie sie tam podoba animacja , czy zamierzona czy nie jakos pasuje do tego kolesia z pistoletem. ciekawe ze animacja tego stworka sprawia wrazenie kukielki , takiej co na reke sie zaklada. dziwne ale ciekawe :) gratuluje
Napisano 21 Czerwiec 201113 l gratuluje ukonczenia filmu. animacja slabiutka, bron i rece przypiete do klatki, odpiecie i doanimowanie nie stanowilo by problemu albo chociaz podanimowanie podpietej broni. miejscami mocap wyszedl calkiem niezle ale boli ta sztywnosc tuowia i glowy, koles lazi jakby mial kolniez ortopedyczny i jakis szkielet metalowy niepozwalajacy sie wyprostowac albo chociaz lekko ruszyc tuowiem. o dobrej animacji swiadcza detale. potworek za wolny i nie wie co robi. wizualnie calkiem przyjemnie wyglada calosc, muzyczka moze byc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto