Napisano 20 Czerwiec 201113 l Pojawiła się zaktualizowana darmowa wersja narzędzi o nazwie 3Point Shader służących do tworzenia i prezentacji wysokiej jakości materiałów renderowanych w czasie rzeczywistym w viewporcie 3ds max. Darmowa wersja Lite posiada wszystkie funkcje związane z shaderami, nie posiada natomiast tak prostego w obsłudze i przejrzystego GUI. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1839
Napisano 21 Czerwiec 201113 l No no, fajna rzecz do prezentacji modeli. Widzę, że to taka rozbudowana wersja poniższego shadera, który jednak jest w pełni darmowy: http://www.laurenscorijn.com/viewportshader Pozdrawiam.
Napisano 22 Czerwiec 201113 l Jest to najlepszy shader do wyswietlania assetow w maxie. Przyjaciel kazdego grafika, ktory robi modele do gier. W maxie, w standardzie nie ma shadera, ktory poprawnie wyswietla normal mapy. Jednak z mojego doswiadczenia wychodzi nauka aby "kontrowac" ten shader, ktory wyswietla BOSKO z jakims innym, ktory robi to troche gorzej...zeby nie bylo efektu "ale w maxie ladnie wyglada". Ja uzywam tez "Xoliulshader shader" i wyciagam srednia z obydwu. Dzieki temu wiem jak beda wygaldac assety w grze. Pozdrawiam Ps. Adam Malysz tez poleca ten shader
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto