adek Napisano 20 Czerwiec 2011 Napisano 20 Czerwiec 2011 Pojawiła się zaktualizowana darmowa wersja narzędzi o nazwie 3Point Shader służących do tworzenia i prezentacji wysokiej jakości materiałów renderowanych w czasie rzeczywistym w viewporcie 3ds max. Darmowa wersja Lite posiada wszystkie funkcje związane z shaderami, nie posiada natomiast tak prostego w obsłudze i przejrzystego GUI. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1839
Loozack Napisano 21 Czerwiec 2011 Napisano 21 Czerwiec 2011 No no, fajna rzecz do prezentacji modeli. Widzę, że to taka rozbudowana wersja poniższego shadera, który jednak jest w pełni darmowy: http://www.laurenscorijn.com/viewportshader Pozdrawiam.
syjon Napisano 22 Czerwiec 2011 Napisano 22 Czerwiec 2011 Jest to najlepszy shader do wyswietlania assetow w maxie. Przyjaciel kazdego grafika, ktory robi modele do gier. W maxie, w standardzie nie ma shadera, ktory poprawnie wyswietla normal mapy. Jednak z mojego doswiadczenia wychodzi nauka aby "kontrowac" ten shader, ktory wyswietla BOSKO z jakims innym, ktory robi to troche gorzej...zeby nie bylo efektu "ale w maxie ladnie wyglada". Ja uzywam tez "Xoliulshader shader" i wyciagam srednia z obydwu. Dzieki temu wiem jak beda wygaldac assety w grze. Pozdrawiam Ps. Adam Malysz tez poleca ten shader
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się