Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, to mój pierwszy i mam nadzieje nie ostatni post na tym forum. Jako początkujący chce zwrócić się do Was z pytaniem dotyczącym teksturowania modelu. Otóż, udało mi się prawie ukończyć modelowanie auta, maska samochodu składała się z kilku odrębnych elementów które jednak później połączyłem w całość w celu rozwiązania paru niedociągnięć. Wcześniej np. wnęka na przednie światło była osobnym obiektem i mogłem jej przypisać dowolny materiał, teraz gdy to robię taki materiał ma natychmiast cały samochód. Tak, wiem, że to oczywiste ale zastanawiam się czy nie będzie to problemem przy ostatecznym teksturowaniu gotowego modelu, czy nie bede musial ponownie rozdzielać poszczególnych częsci itd. W jaki sposób najlepiej do tego podejść?

 

Z góry dzięki za wszelkie rady.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Przypisuj polygonom ID material. Np Lakier-1 | chrom-2 | plastik-3 | szkło-4 |

Potem stwórz MultiMaterial i w każdym slocie utwórz analogicznie z numeracją te materiały.

Nadaj ten multiM na auto i gitara, wszystko po ID się dopasuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności