Napisano 21 Czerwiec 201113 l Witam. Coś tam sobie dotychczas dłubałem w Blenderze pod Winx. Miałem Blendka 2.49b, Pythona 2.6.2 i Yaf(a)raya 0.1.1. Wszystko pięknie działało. Ostatnio zmieniłem system na Win7 64 bit. Zainstalowałem Blendera 2.49b. Okazało sie, że ta sama wersja nie działa. Podmieniłem pliki na Blendera 2.49b - wersję dla 64 bitów. Blender zaczął chodzić normalnie. Ale doinstalowałem Pythona 2.6.2 i Yaf(a)raya 0.1.1, i kiedy próbuję odpalać skrypt Yafraya, wyskakuje mi błąd: Traceback: File "Sciezka dostepu/yafaray_ui.py", line 19, in import platform ImportError: No Module named platform. Linia 19 skryptu wygląda tak: import platform Ktoś wie, co jest na rzeczy? Na Blendera 2.5 jakoś nie mogę się zmusić, żeby przesiąść, bo większość klawiszologii ma tak pozmienianą, że cały czas się w nim gubię. No i nie wspólpracuje z Yafrayem. A natywny renderer jakoś mi nie leży.
Napisano 21 Czerwiec 201113 l tu masz buildy 2.57 z wbudowanym yafkiem: 64 bit http://graphicall.org/108 32 bit http://graphicall.org/107 od megasoft z forum Yafa
Napisano 21 Czerwiec 201113 l Autor O dzieki wielkie Zaraz sciagam, A takie pytanko. W starym blendku tworzyłem sobie dwie krzywe, łączyłem je, konwertowałem na poly, wciskałem "f", i miałem między nimi powierzchnię. A czemu to nie działa w nowym? Jak zaznaczę cztery vertexy, lub dwie krawędzie, to tworzy pojedynczego polygona, Ale jak zaznaczę więcej (na przykład dwie całe krzywe), to już nie chce działać. O co tu chodzi? Właśnie takie różnice między starym i nowym są najbardziej dobijające. Co z tego,że dodali masę nowych rzeczy, skoro te, które w starym były dobre teraz nie działają, albo są obsługiwane inaczej... Edytowane 22 Czerwiec 201113 l przez Ajgor
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto