Mirkowaty Napisano 28 Czerwiec 2011 Napisano 28 Czerwiec 2011 Witam, choc mam wrazenie ze juz nikogo nie pozdrawiam :D wiec potencjalnie jako ostatni zywy repreznetant Final Rendera postanowilem ze wrzucę cos na forum w tym dziale zeby zmacic wode :) kilka szczegolow odnosnie samej pracy. Soft Max2010 i FinalRender R3 rosliny Onyx i troche Evermotion, zywoplot to particle chyba Parray Swiatlo - Direct + doswietlenie od strony kamery poprzez RectLight + Phisical Sky w Enviroment (Phisical Sky wylaczone w zakladce Skylight - Indirect Illumination Renderera) za to włączone uwzglednienie dla liczenia GI dla mapy otoczenia Consider Backgroud Niebo i trawa to wklejka w szopie Render do formatu tif 32 bity + passy dla Alpha, Ambient Oclclusion, Shadows i Obiect ID dla ewentualnych korekcji koloru strategicznych elemetow jak np dachowka albo elemnty elewacji oraz wyznaczenia miejsc dla wstawienia trawy Czas renderu dla pojedynczej klatki okolo 4,5h na C2Q 3.2GHz i 6GB Ramu Engine - AdaptiveQMC Sec Engine - Q. Monte Carlo Bonces 5, Sec bonces 1 ustawienia probkowania zblizone do ustawien domysnych dla Medium Jak sie cos nie podoba to pisac, moze przeczytam :) Pod spodem linki do wiekszych wersji
Mirkowaty Napisano 4 Lipiec 2011 Autor Napisano 4 Lipiec 2011 ludzie opanujcie się z tymi wpisami :D !!
err0r Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 Też używam finala więc nie jesteś sam. Za jakiś czas cos wrzuce. A co do domku jest git
siwy Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Wyszło fajnie. Pierwszy render mi się podoba najbardziej. Też kiedyś używałem finala, stare czasy. Potem był już tylko vray.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się