Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, choc mam wrazenie ze juz nikogo nie pozdrawiam :D wiec potencjalnie jako ostatni zywy repreznetant Final Rendera postanowilem ze wrzucę cos na forum w tym dziale zeby zmacic wode :)

 

kilka szczegolow odnosnie samej pracy.

Soft Max2010 i FinalRender R3

 

rosliny Onyx i troche Evermotion, zywoplot to particle chyba Parray

 

Swiatlo - Direct + doswietlenie od strony kamery poprzez RectLight + Phisical Sky w Enviroment (Phisical Sky wylaczone w zakladce Skylight - Indirect Illumination Renderera) za to włączone uwzglednienie dla liczenia GI dla mapy otoczenia Consider Backgroud

 

Niebo i trawa to wklejka w szopie

 

Render do formatu tif 32 bity + passy dla Alpha, Ambient Oclclusion, Shadows i Obiect ID dla ewentualnych korekcji koloru strategicznych elemetow jak np dachowka albo elemnty elewacji oraz wyznaczenia miejsc dla wstawienia trawy

 

Czas renderu dla pojedynczej klatki okolo 4,5h na C2Q 3.2GHz i 6GB Ramu

Engine - AdaptiveQMC

Sec Engine - Q. Monte Carlo

Bonces 5, Sec bonces 1

ustawienia probkowania zblizone do ustawien domysnych dla Medium

 

Jak sie cos nie podoba to pisac, moze przeczytam :)

Pod spodem linki do wiekszych wersji

 

dl220002.th.jpg

 

dl220000.th.jpg

 

dl220001.th.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyszło fajnie. Pierwszy render mi się podoba najbardziej. Też kiedyś używałem finala, stare czasy. Potem był już tylko vray.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności