Napisano 28 Czerwiec 201113 l Witam, choc mam wrazenie ze juz nikogo nie pozdrawiam :D wiec potencjalnie jako ostatni zywy repreznetant Final Rendera postanowilem ze wrzucę cos na forum w tym dziale zeby zmacic wode :) kilka szczegolow odnosnie samej pracy. Soft Max2010 i FinalRender R3 rosliny Onyx i troche Evermotion, zywoplot to particle chyba Parray Swiatlo - Direct + doswietlenie od strony kamery poprzez RectLight + Phisical Sky w Enviroment (Phisical Sky wylaczone w zakladce Skylight - Indirect Illumination Renderera) za to włączone uwzglednienie dla liczenia GI dla mapy otoczenia Consider Backgroud Niebo i trawa to wklejka w szopie Render do formatu tif 32 bity + passy dla Alpha, Ambient Oclclusion, Shadows i Obiect ID dla ewentualnych korekcji koloru strategicznych elemetow jak np dachowka albo elemnty elewacji oraz wyznaczenia miejsc dla wstawienia trawy Czas renderu dla pojedynczej klatki okolo 4,5h na C2Q 3.2GHz i 6GB Ramu Engine - AdaptiveQMC Sec Engine - Q. Monte Carlo Bonces 5, Sec bonces 1 ustawienia probkowania zblizone do ustawien domysnych dla Medium Jak sie cos nie podoba to pisac, moze przeczytam :) Pod spodem linki do wiekszych wersji
Napisano 4 Lipiec 201113 l Też używam finala więc nie jesteś sam. Za jakiś czas cos wrzuce. A co do domku jest git
Napisano 5 Lipiec 201113 l Wyszło fajnie. Pierwszy render mi się podoba najbardziej. Też kiedyś używałem finala, stare czasy. Potem był już tylko vray.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto