dimaxion Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 witam, kolejny problem to powolna praca w nowym Max-ie... Niby Warwick pokazał jak ładnie edytuje się scenę złożoną z 20 000 000 faceów, a tu wielki zawód. Założywszy, że ja coś schrzaniłem, postanowiłem się poradzić mądrych kolegów z tego forum:) Moje pytanie, to: co mogłem popsuć, że wszystko chodzi tak powoli? Nie mogę obracać widoku w viewporcie, bo słyszę pikanie. Edycja sceny jest ok 10x wolniejsza niż u Warwicka. Czy może tu mieć znaczenie fakt, iż tekstury mam na serwerze, czy też ich wielkość(dodam, że sproxowałem je), bo nie sądzę, że może to być ilość geometrii (scena złożona z 3mln poligonów)... Pozdr Kuba
dimaxion Napisano 4 Lipiec 2011 Autor Napisano 4 Lipiec 2011 (edytowane) dla ścisłości dodam, że mam 2 xeony 4-rdzeniowe 2,66GHz i 16GB ramu, Win7, więc to raczej nie kwestia parametrów komputera... miejsce na dysku to też nie powinien być problem, bo system mam zainstalowany gdzie indziej, a i pliki tymczasowe zapisują się na serwerze a nie lokalnie Edytowane 4 Lipiec 2011 przez dimaxion
ApaczoS Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 Spróbuj przeinstalować lub zainstalować najnowsze stery do grafy. Sprawdź też czy na Direct3d masz to samo: file>options>viewports>choose driver> revert from Direct3D>direct3d.
KoMic Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 przypadkiem nie uzywasz jakichs textur z innych kompoterow sieciowo? tzn tez mialem sytuacje ze mi kiedys mulilo niemilosiernie, okazalo sie ze maxy mialy proxy do textur na innym kompie i ciagle probowaly sie z nimi polaczyc.
dimaxion Napisano 6 Lipiec 2011 Autor Napisano 6 Lipiec 2011 dzięki wielkie za odpowiedź!:) Bardzo możliwe, że chodzi o tekstury na serwerze... problem jeszcze polega na tym że jest ich od cholery. Czy jest jakiś sposób na zrzucenie wszystkich do jednego katalogu za pomoca jednego magicznego kliknięcia? Dzięki wielkie jeszcze raz
żółty Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 Możesz zapisać scenę jako archiwum zip do jakiejś lokacji na dysku - max spakuje wszystkie textury i inne assety do jednego archiwum . Potem rozpakować archiwum i odpalić scenkę z pliku max, który znajduje się w folderze - wszystkie textury będą wtedy doczytywane z tego folderu a nie z poprzedniej lokalizacji.
dimaxion Napisano 6 Lipiec 2011 Autor Napisano 6 Lipiec 2011 powiedz mi jeszcze Żółty jak to się robi i będę już zachwycony:) Dzięki za szybką reakcję!
dimaxion Napisano 6 Lipiec 2011 Autor Napisano 6 Lipiec 2011 oczywiście nie może obyć się bez błędów...:) Wyskakuje komunikat "Could not open filelist file: %s"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się