bombelek Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 witam, próbuję wyeksportować model z teksturami i za każdym razem maxio wywala mikomunikat "Failed to export the following materials, they will be exported as generic materials: -Material #27 [wierzyczka_dol]" Co z tym można zrobić, aby działało poprawnie ?
KoMic Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 masz uzyty material z mapa proceduralna(jakis fallow, checker jaki kolwiek). FBX tego nie przyjmuje. wywal ta proceduralke, a napewno export pojdzie OK. jesli chodzi o gejometrie, to exportuj mesha
Lucek Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Możesz sobie przeciągnąć tę mapkę do slota w material editorze, kliknąć na miniaturkę-> render i masz teksturkę w wybranej rozdzielczości. Trzeba oczywiście zmapować obiekt.
bombelek Napisano 8 Lipiec 2011 Autor Napisano 8 Lipiec 2011 Po przegoglowaniu znalazłem rozwiązanie problemów. Prze konwertowałem wszystkie obiekty na editable poly (z mod unwrap), i nałożyłem na nie teksturki *.bmp (z jpg był problem) ... pomogło :) Dzięki za porady
Damnian Napisano 15 Grudzień 2012 Napisano 15 Grudzień 2012 (edytowane) Wybaczcie za odświeżenie... FBX współgra z materiałami vraya? czy tylko standard? mam teksturę, to zwykły vraymtl + jpg w difuse + normal map w bump, wyskakują błędy przy exporcie. Raz mi max importuje z teksturami, a raz bez. Ma ktoś jakąś sugestię? PS: dodam dwa małe pliki, moze ktoś powiedzieć który działa albo czy działa? http://www.speedyshare.com/m5xDk/szafka-vray.FBX http://www.speedyshare.com/MktwK/szafka-standard.FBX Edytowane 15 Grudzień 2012 przez Damnian
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się