Napisano 7 Lipiec 201113 l witam, próbuję wyeksportować model z teksturami i za każdym razem maxio wywala mikomunikat "Failed to export the following materials, they will be exported as generic materials: -Material #27 [wierzyczka_dol]" Co z tym można zrobić, aby działało poprawnie ?
Napisano 8 Lipiec 201113 l masz uzyty material z mapa proceduralna(jakis fallow, checker jaki kolwiek). FBX tego nie przyjmuje. wywal ta proceduralke, a napewno export pojdzie OK. jesli chodzi o gejometrie, to exportuj mesha
Napisano 8 Lipiec 201113 l Możesz sobie przeciągnąć tę mapkę do slota w material editorze, kliknąć na miniaturkę-> render i masz teksturkę w wybranej rozdzielczości. Trzeba oczywiście zmapować obiekt.
Napisano 8 Lipiec 201113 l Autor Po przegoglowaniu znalazłem rozwiązanie problemów. Prze konwertowałem wszystkie obiekty na editable poly (z mod unwrap), i nałożyłem na nie teksturki *.bmp (z jpg był problem) ... pomogło :) Dzięki za porady
Napisano 15 Grudzień 201212 l Wybaczcie za odświeżenie... FBX współgra z materiałami vraya? czy tylko standard? mam teksturę, to zwykły vraymtl + jpg w difuse + normal map w bump, wyskakują błędy przy exporcie. Raz mi max importuje z teksturami, a raz bez. Ma ktoś jakąś sugestię? PS: dodam dwa małe pliki, moze ktoś powiedzieć który działa albo czy działa? http://www.speedyshare.com/m5xDk/szafka-vray.FBX http://www.speedyshare.com/MktwK/szafka-standard.FBX Edytowane 15 Grudzień 201212 l przez Damnian
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto