Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

 

próbuję wyeksportować model z teksturami i za każdym razem maxio wywala mikomunikat

 

"Failed to export the following materials, they will be exported as generic materials:

-Material #27 [wierzyczka_dol]"

 

Co z tym można zrobić, aby działało poprawnie ?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

masz uzyty material z mapa proceduralna(jakis fallow, checker jaki kolwiek). FBX tego nie przyjmuje. wywal ta proceduralke, a napewno export pojdzie OK. jesli chodzi o gejometrie, to exportuj mesha

Napisano

Możesz sobie przeciągnąć tę mapkę do slota w material editorze, kliknąć na miniaturkę-> render i masz teksturkę w wybranej rozdzielczości. Trzeba oczywiście zmapować obiekt.

Napisano

Po przegoglowaniu znalazłem rozwiązanie problemów.

Prze konwertowałem wszystkie obiekty na editable poly (z mod unwrap), i nałożyłem na nie teksturki *.bmp (z jpg był problem) ... pomogło :)

 

Dzięki za porady

Napisano (edytowane)

Wybaczcie za odświeżenie...

FBX współgra z materiałami vraya? czy tylko standard? mam teksturę, to zwykły vraymtl + jpg w difuse + normal map w bump, wyskakują błędy przy exporcie. Raz mi max importuje z teksturami, a raz bez. Ma ktoś jakąś sugestię?

 

PS:

dodam dwa małe pliki, moze ktoś powiedzieć który działa albo czy działa?

http://www.speedyshare.com/m5xDk/szafka-vray.FBX

http://www.speedyshare.com/MktwK/szafka-standard.FBX

Edytowane przez Damnian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności