Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

 

próbuję wyeksportować model z teksturami i za każdym razem maxio wywala mikomunikat

 

"Failed to export the following materials, they will be exported as generic materials:

-Material #27 [wierzyczka_dol]"

 

Co z tym można zrobić, aby działało poprawnie ?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

masz uzyty material z mapa proceduralna(jakis fallow, checker jaki kolwiek). FBX tego nie przyjmuje. wywal ta proceduralke, a napewno export pojdzie OK. jesli chodzi o gejometrie, to exportuj mesha

Napisano

Możesz sobie przeciągnąć tę mapkę do slota w material editorze, kliknąć na miniaturkę-> render i masz teksturkę w wybranej rozdzielczości. Trzeba oczywiście zmapować obiekt.

Napisano
  • Autor

Po przegoglowaniu znalazłem rozwiązanie problemów.

Prze konwertowałem wszystkie obiekty na editable poly (z mod unwrap), i nałożyłem na nie teksturki *.bmp (z jpg był problem) ... pomogło :)

 

Dzięki za porady

Napisano

Wybaczcie za odświeżenie...

FBX współgra z materiałami vraya? czy tylko standard? mam teksturę, to zwykły vraymtl + jpg w difuse + normal map w bump, wyskakują błędy przy exporcie. Raz mi max importuje z teksturami, a raz bez. Ma ktoś jakąś sugestię?

 

PS:

dodam dwa małe pliki, moze ktoś powiedzieć który działa albo czy działa?

http://www.speedyshare.com/m5xDk/szafka-vray.FBX

http://www.speedyshare.com/MktwK/szafka-standard.FBX

Edytowane przez Damnian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności