Skocz do zawartości

[xsi] Niechciane deformacje po wlaczeniu limitow rotacji na kosciach


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej.

 

Przygod z przerzucaniem Maya -> XSI ciag dalszy.

 

Normalnie wszystko smiga, oskinowany model przechodzi, animacje tez. Problem pojawia sie, gdy dla mechanicznej nogi wlacze limit rotacji, zeby najzwyczajniej w swiecie nie obracala sie tak, jak nie powinna po podpieciu IK.

 

Wyglada to tak (po lewej majka, po prawej XSI):

 

attachment.php?attachmentid=80998&stc=1&d=1310922965

 

Po wylaczeniu limitow wszystko wraca do normy, ale nie urzadza mnie to zupelnie.

 

Macie pomysl co sie dzieje? Nie jest to wina skina, wszystko w tym miejscu jest zwagowane na 1.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Może solver kości jest jakiś porąbany ?? Jaki masz tam typ jointa? Nie wiem co sprawdzałeś do tej pory ale wydaje mi się ze nie sprawdzałeś jeszcze typu solvera. Nie mam XSI przed sobą chodzi mi o wybór między XSI\Softimage3D i czymś tam jeszcze. To wszystko znajduje się we właściwościach roota albo 1szej kości. Szanse są nie wielkie ale może to to... .

 

Do sprawdzenia powinieneś mieć jeszcze:

-skalę eksportu całego modelu

-Rotation Order (Euler)

-Brak jakiegoś Mayowego "Constrain'u"\powiązania lub pozycja wynika z jakiegoś nie obsugiwanego przez fbx kanału animacji

-Możliwy jest że upvector tego przegubu się popierd-ł sprawdź go: czy jest, w jakim trybie i czy go exportujesz

 

Tyle z głowy mogę Ci pomóc

Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności