Reanimator Napisano 17 Lipiec 2011 Napisano 17 Lipiec 2011 Hej. Przygod z przerzucaniem Maya -> XSI ciag dalszy. Normalnie wszystko smiga, oskinowany model przechodzi, animacje tez. Problem pojawia sie, gdy dla mechanicznej nogi wlacze limit rotacji, zeby najzwyczajniej w swiecie nie obracala sie tak, jak nie powinna po podpieciu IK. Wyglada to tak (po lewej majka, po prawej XSI): Po wylaczeniu limitow wszystko wraca do normy, ale nie urzadza mnie to zupelnie. Macie pomysl co sie dzieje? Nie jest to wina skina, wszystko w tym miejscu jest zwagowane na 1.
Artur Paprocki Napisano 17 Lipiec 2011 Napisano 17 Lipiec 2011 Może solver kości jest jakiś porąbany ?? Jaki masz tam typ jointa? Nie wiem co sprawdzałeś do tej pory ale wydaje mi się ze nie sprawdzałeś jeszcze typu solvera. Nie mam XSI przed sobą chodzi mi o wybór między XSI\Softimage3D i czymś tam jeszcze. To wszystko znajduje się we właściwościach roota albo 1szej kości. Szanse są nie wielkie ale może to to... . Do sprawdzenia powinieneś mieć jeszcze: -skalę eksportu całego modelu -Rotation Order (Euler) -Brak jakiegoś Mayowego "Constrain'u"\powiązania lub pozycja wynika z jakiegoś nie obsugiwanego przez fbx kanału animacji -Możliwy jest że upvector tego przegubu się popierd-ł sprawdź go: czy jest, w jakim trybie i czy go exportujesz Tyle z głowy mogę Ci pomóc Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się