Napisano 22 Lipiec 201113 l Witam. Mój pierwszy post i właściwie pierwsza scena jaką robię. Zrujnowane wnętrze na podstawie zdjęcia wykonanego przez mojego kolegę. Wskazówki i komentarze mile widziane.
Napisano 22 Lipiec 201113 l Zapowiada sie zacnie. Moglbys zarzucic siateczka i pochwalic sie jak wykonales odchodzaca tapete ?
Napisano 22 Lipiec 201113 l no no jak na 1 projekt to fajnie idzie ale ten zlew troche nie zgadza się z orginałem, popatrz na zdjecie i pokombinuj cos.
Napisano 22 Lipiec 201113 l Autor Odchodząca tapeta/farba to extrude edge ze sciany. Tak, widzę teraz, że umywalka ma obniżone krawędzie po bokach w stosunku do środka. Nie dotykałem jeszcze tekstur, wiec moja wiedza jest tylko teoretyczna z kilku oglądanych tutoriali, nie wiem na ile mogę podniszczoną farbę przedstawić za pomocą materiałów, a na ile musi być wymodelowana.
Napisano 23 Lipiec 201113 l Nie jestem pionierem w texturowaniu ale chyba musisz wymodelowac tą farbe która bardziej odchodzi od ściany a reszte zrobi mapka bump czy tam disp.
Napisano 23 Lipiec 201113 l Zgadza się, miejsca w których tynk (czy też płaty farby) odpadły ale jeszcze się trzymają - wiszą raczej trzeba wymodelować. Innym sposobem jest zrobienie tzw. obiektu parowego - robisz przy ścianie wygiętego planea, nadajesz mu materiał oraz maskę - przezroczystość. Natomiast jeżeli mówimy o miejscach w których tynk już odpadł to można załatwić to korzystając z bumpa oraz materiału Blend (materiał wiodący to materiał całej ściany natomiast materiał pod farbą jest materiałem dodatkowym - do tego stosujesz w polu mask ten ten sam materiał co w bumpie)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto