Elwawa Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 (edytowane) Witam . Jest to mój pierwszy post. Max'a uczę się już dłuższy czas lecz jeszcze duuuużo przede mną. Pierwotnie jadalnia miała być renderowana w Mental Ray'u lecz efekt był niezadowalający. Przerzuciłem się na Vraya - efekt dużo lepszy. W Vray'u siedzę krótko ,więc mogę nie ogarniać dużo rzeczy. Model drzewka z Max'a. Jest to render testowy , proszę o krytykę & co mam poprawiać! ;D już widać ? bo wcześniej mi działało. Edytowane 24 Lipiec 2011 przez Elwawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 Witam. O modelach ani o renderze za duzo nie mozna powiedziec przy wielkosci obrazka 148x111 pix:P wiec wrzuc wieksza rozdzialke, wtedy da sie cos powiedziec :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1330 Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 - Proporcje leżą, zmień sobie w ustawieniach na cm (Customize -> Unit setup... -> zaznacz Metric i daj np. centimeters) i wzoruj się na rzeczywistych wymiarach mebli, co znajdziesz chyba na każdej stronie z takimi rzeczami. Wysokość pomieszczenia to zdaje się minimum 2,5m - Parkiet za dużo odbija i ma za dużego bumpa, czy tam displacementa noo i jest za mały, chyba że tak ma być. - Nad materiałami też trzeba popracować @maciek.m jest większa rozdziałka tylko się nie wczytuje na forum http://zapodaj.net/images/4752228956d3.jpg - pozwolę sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elwawa Napisano 25 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2011 Poprawki: - proporcje: krzesła niższe , stół wyższy , sofa grubsza oraz wyżej ułożona , wysokość pomieszczenia ma teraz 2,6m. - parkiet ponad 2 razy mniejszy bump oraz powiększony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macias4 Napisano 25 Lipiec 2011 Share Napisano 25 Lipiec 2011 Proporcje fakt leżą, a właściwie wiszą. Najbardziej jednak drażni mnie podłoga. Jak zauważył poprzednik mniejszy bump i reflect. Poza tym nie wiadomo skąd pada światło. Przedmioty są płaskie przez to. Rozumiem że z okien i wykuszy ale trzeba by zróżnicować. Wstawianie gotowców typu czajnik itp chyba dobrze nie robi ogólnemu wrażeniu. Trzeba to jednak pewnie traktować jako naukę światła? modelowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się