Jump to content
  • 0

Banalny problem - textury...


Question

Witam, znowu mam problem i pewnie znowu okaże się on banalny. Otóż, nie mam pojęcia jak wziąć się za teksturowanie danego obiektu, w moim przypadku szafy. Oglądając wasze prace na tym zacnym forum często widziałem takie rzeczy

diffusek.th.jpgspec2z.th.jpgnormalvu.th.jpg

 

I nie bardzo wiem do czego to jak się to robi i czy to jest potrzebne ;d Zawsze jak modelowałem to klikałem "M" i multi sub object, potem bitmapa z texturą i koniec. Bez żadnego kombinowania ale efekt był bardzo nie ciekawy :/ Tak więc jak zacząć i jak omodelować dany obiekt? (w moim przypadku szafę) Słyszałem też, że wszyscy używają photoshopa, tak więc gdzie będę mógł znaleźć wskazówki co do używania tego programu do textur w 3ds maxie?

 

Pozdrawiam,

Dziękuje.

Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy