Skocz do zawartości

jak animować ruchy ust za pomocą kontrolera audio??


3dskillerek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie da się. Kontroler przyjmuje wartości w zależności od amplitudy (coś tak jak w winampie takie ładne wykresiki). Żeby obiekt zaczął mówić trzeba się troszkę pomęczyć. Zrobić kilka targetów do morfa. Podzielić na poszczególne fonemy, a potem już tylko animować. Wtedy przyda się ten kotroler do dopracowania synchronizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności