Sevox Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 Witam, znowu mam problem i pewnie znowu okaże się on banalny. Otóż, nie mam pojęcia jak wziąć się za teksturowanie danego obiektu, w moim przypadku szafy. Oglądając wasze prace na tym zacnym forum często widziałem takie rzeczy I nie bardzo wiem do czego to jak się to robi i czy to jest potrzebne ;d Zawsze jak modelowałem to klikałem "M" i multi sub object, potem bitmapa z texturą i koniec. Bez żadnego kombinowania ale efekt był bardzo nie ciekawy :/ Tak więc jak zacząć i jak omodelować dany obiekt? (w moim przypadku szafę) Słyszałem też, że wszyscy używają photoshopa, tak więc gdzie będę mógł znaleźć wskazówki co do używania tego programu do textur w 3ds maxie? Pozdrawiam, Dziękuje.
Gość Chrupek3D Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 na początek możesz tutaj w dziale tutorials: http://www.cgtextures.com/ a później tutaj: http://eat3d.com/training_videos
Sevox Napisano 25 Lipiec 2011 Autor Napisano 25 Lipiec 2011 W tym pierwszym jest tylko jak zrobić teksturę a nie jak ją używać ;/ A w tym drugim to jest płatne, a u mnie aktualnie kasy brak...
kozioo Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 Poczytaj o takich tematach jak UVW map i Unwrap. Na początek w maxowym helpie pod F1.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się