Napisano 25 Lipiec 201113 l Witam, znowu mam problem i pewnie znowu okaże się on banalny. Otóż, nie mam pojęcia jak wziąć się za teksturowanie danego obiektu, w moim przypadku szafy. Oglądając wasze prace na tym zacnym forum często widziałem takie rzeczy I nie bardzo wiem do czego to jak się to robi i czy to jest potrzebne ;d Zawsze jak modelowałem to klikałem "M" i multi sub object, potem bitmapa z texturą i koniec. Bez żadnego kombinowania ale efekt był bardzo nie ciekawy :/ Tak więc jak zacząć i jak omodelować dany obiekt? (w moim przypadku szafę) Słyszałem też, że wszyscy używają photoshopa, tak więc gdzie będę mógł znaleźć wskazówki co do używania tego programu do textur w 3ds maxie? Pozdrawiam, Dziękuje.
Napisano 25 Lipiec 201113 l na początek możesz tutaj w dziale tutorials: http://www.cgtextures.com/ a później tutaj: http://eat3d.com/training_videos
Napisano 25 Lipiec 201113 l Autor W tym pierwszym jest tylko jak zrobić teksturę a nie jak ją używać ;/ A w tym drugim to jest płatne, a u mnie aktualnie kasy brak...
Napisano 25 Lipiec 201113 l Poczytaj o takich tematach jak UVW map i Unwrap. Na początek w maxowym helpie pod F1.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto