nataliaK Napisano 26 Lipiec 2011 Napisano 26 Lipiec 2011 Witam, muszę zrobić realistyczną scenę, w której przedmiot oświetlony jest blaskiem ogniska. Jak zasymulować taki efekt? Bardzo proszę o podpowiedź i pomysły
Lucek Napisano 26 Lipiec 2011 Napisano 26 Lipiec 2011 Najlepiej zanimować moc światła o temp. ok 1500k.
nataliaK Napisano 26 Lipiec 2011 Autor Napisano 26 Lipiec 2011 Dzięki, ale nie chodzi mi o animację, tylko o jeden render. Musi być na nim widać, ze przedmiot oświetlony jest płomieniem, a nie np. czerwoną żarówką. Jak najlepiej to zrobić??
Lucek Napisano 26 Lipiec 2011 Napisano 26 Lipiec 2011 A ogień ma być widoczny czy nie? Jeżeli tak to możesz skorzystać z pluginów typu fumefx. Jeżeli nie to ciepłe światło wystarczy - to kwestia kompozycji i odpowiedniego postprocesu.
tweety Napisano 26 Lipiec 2011 Napisano 26 Lipiec 2011 Poogladaj zdjecia obiektow oswietlonych przez ogien. Nie rozni sie to zasadniczo niczym od oswietlania czerownym swiatlem. Ot po prostu masz arealighta z mocno pomaranczowo-czerwonym zabarwieniem. Chyba, ze obiekt ma tez odbijac plomienie. Wtedy mozesz odbijac tam po prostu zdjecie ognia czy cos podobnego. Tylko w animacji wychodzi kształt plomienia. Wtedy musiałbys uzyc animowanych map wrzucanych w źrodlo swiatla, pokombinowac z symulacja plomienia (jesli go widac), dymu etc. Na statycznym obrazku czerwone oswietlenie wystarczy.
ajnsztajnik Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 Można też umieścić w kominku plane z materiałem vraylightmtl i do slotu wrzucic jpg z ogniskiem :)
tweety Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 ajnsztajnik: o ile liczy się to vrayem a nie innym silnikiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się