Skocz do zawartości

scena w blasku ogniska - jak zrobić? Bardzo pilne!


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, muszę zrobić realistyczną scenę, w której przedmiot oświetlony jest blaskiem ogniska. Jak zasymulować taki efekt? Bardzo proszę o podpowiedź i pomysły

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki, ale nie chodzi mi o animację, tylko o jeden render. Musi być na nim widać, ze przedmiot oświetlony jest płomieniem, a nie np. czerwoną żarówką. Jak najlepiej to zrobić??

Napisano

A ogień ma być widoczny czy nie? Jeżeli tak to możesz skorzystać z pluginów typu fumefx. Jeżeli nie to ciepłe światło wystarczy - to kwestia kompozycji i odpowiedniego postprocesu.

Napisano

Poogladaj zdjecia obiektow oswietlonych przez ogien. Nie rozni sie to zasadniczo niczym od oswietlania czerownym swiatlem. Ot po prostu masz arealighta z mocno pomaranczowo-czerwonym zabarwieniem.

Chyba, ze obiekt ma tez odbijac plomienie. Wtedy mozesz odbijac tam po prostu zdjecie ognia czy cos podobnego.

 

Tylko w animacji wychodzi kształt plomienia. Wtedy musiałbys uzyc animowanych map wrzucanych w źrodlo swiatla, pokombinowac z symulacja plomienia (jesli go widac), dymu etc. Na statycznym obrazku czerwone oswietlenie wystarczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności