Gość Neranox Napisano 28 Lipiec 2011 Napisano 28 Lipiec 2011 Witam, właśnie robiłem tutka o oświetleniu HDRI z tego tutoriala : http://max3d.pl/tut.php?id=135# i doszedłem do punktu : 2. Nastepnie trzeba zrobic materialy... Material Teapotow:- Tu wstawilem zwykly material finalRender. Nic w nim nie zmienialem, tylko w strefie Reflections ustawilem Refl.level: na wiecej niz 0... Efekt byl by podobny gdybym zastosowal inny material np.:Raytrace, lub Brazil Basic Mtl. - Chodzi tu tylko o ustawienie odbijania. Co to znaczy zwykły material finalrender i gdzie go znajdę?
Dynamico Napisano 28 Lipiec 2011 Napisano 28 Lipiec 2011 Jest to zapewne materiał specyficzny dla FinaRendera - analogicznie do "vray material" czy "mr material". Wszystko zależy jakiego renderera używasz.
Gość Neranox Napisano 28 Lipiec 2011 Napisano 28 Lipiec 2011 Mam jeszcze takie pytanie, żeby nie zakładać nowego tematu. Robię szkło z tego tutoriala i w pewnym momencie całkowicie psuje mi się materiał... Robię wszystko jak pokazane, a mimo to materiał sie psuje. Może ja pokażę na screenie. Tego co zaznaczyłem na czerwono nie powinno być ;/ Proszę o pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się