Napisano 28 Lipiec 201113 l Witam, właśnie robiłem tutka o oświetleniu HDRI z tego tutoriala : http://max3d.pl/tut.php?id=135# i doszedłem do punktu : Cytat 2. Nastepnie trzeba zrobic materialy... Material Teapotow:- Tu wstawilem zwykly material finalRender. Nic w nim nie zmienialem, tylko w strefie Reflections ustawilem Refl.level: na wiecej niz 0... Efekt byl by podobny gdybym zastosowal inny material np.:Raytrace, lub Brazil Basic Mtl. - Chodzi tu tylko o ustawienie odbijania. Co to znaczy zwykły material finalrender i gdzie go znajdę?
Napisano 28 Lipiec 201113 l Jest to zapewne materiał specyficzny dla FinaRendera - analogicznie do "vray material" czy "mr material". Wszystko zależy jakiego renderera używasz.
Napisano 28 Lipiec 201113 l Mam jeszcze takie pytanie, żeby nie zakładać nowego tematu. Robię szkło z tego tutoriala i w pewnym momencie całkowicie psuje mi się materiał... Robię wszystko jak pokazane, a mimo to materiał sie psuje. Może ja pokażę na screenie. Tego co zaznaczyłem na czerwono nie powinno być ;/ Proszę o pomoc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto