Napisano 29 Lipiec 201113 l Niedawno skonczony projekt komercyjny. Komentarze mile widziane. Objekty wlasnej tworczosci oprocz kwiatow. Modeling, texturing, rendering: Luxology modo 501 Postpro: Photoshop (AO, chromatic aberration, vignette) Edytowane 30 Lipiec 201113 l przez cgsoniq
Napisano 30 Lipiec 201113 l hej Jest ok. Przy okazji możesz pisać nieco więcej na temat pracy. Czy przykładowo sam robiłeś modele kwiatów czy wszystko jest z jakiś kolekcji, a zrobiłeś w samej scenie tylko ściany i szafy:). Drobna informacja, ale dzięki niej można bardziej lub mniej docenić pracę. Dziwnę są odbicia na szafie z tyłu w 3 ujęciu. Możliwe że dałeś tam chamferboxy jako obiekty drzwi szafy. Dlatego wygładzanie odbija jakby była obłe. Podobnie wygląda światło na kilku panelach za łóżkiem. Warto to sprawdzić, bo wystarczy jedynie nieco zmodyfikować te obiekty.
Napisano 1 Sierpień 201113 l Słoje na wąskich krawędziach desek łózka trochę nienaturalnie ułożone. Szczególnie ta przy ścianie.
Napisano 1 Sierpień 201113 l Wyszło bardzo ok - cztery pytania: GI liczyłeś z odfajkowanym Irradiance Cachingiem ? Dywan to modowy fur czy jakaś zabawa z replicatorami ? Używałeś physical sun ? Możesz pokazać setup ;] ? ps. na jakim sprzęcie liczyłeś i ile czasu zajął render w docelowej rozdzielczości ?
Napisano 1 Sierpień 201113 l Autor Wyszło bardzo ok - cztery pytania: GI liczyłeś z odfajkowanym Irradiance Cachingiem ? Dywan to modowy fur czy jakaś zabawa z replicatorami ? Używałeś physical sun ? Możesz pokazać setup ;] ? ps. na jakim sprzęcie liczyłeś i ile czasu zajął render w docelowej rozdzielczości ? 1. GI liczone z IC, uzywam scriptu XSR v2 2. dywan modowy fur z GI Monte Carlo 3. tak, physical sun - haze amout -2, bez area light w oknach, setup wrzuce pozniej 4. i7 [email protected] - 1600x1200 - od cca 4 do 6 godzin
Napisano 2 Sierpień 201113 l Dzięki za odpowiedź :] I jak się właśnie sprawdza ten XSR ? Jak to działa - zestaw setupów po prostu, czy np. ładuje Ci od razu wszystkie światła potrzebne itd ? 6 h to trochę dużo jednak jak na 1600x1200 - nie próbowałeś z czymś zjeżdżać ?. Jak na IC to GI wyszło bardzo dobrze, wygląda jakby na Monte Carlo było liczone.