Skocz do zawartości

Szukam wydajnego render'era prostego w obsłudze


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio natknąłem się na program Keyshot 2 firmy Luxion.

 

http://www.keyshot.com/

 

Jestem studentem architektury, i nie mam za wiele czasu żeby się zagłębiać w bardziej złożone programy jak V-Ray czy Maxwell.

 

Keyshot spełnił by moje wszystkie wymagania, gdyby nie dosyć okrojona obsługa kamery. Czy zna ktoś podobne, proste, programy mające tak dobrą jakość renderów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Okej, może jednak czegoś nie doprecyzowałem. W swojej pracy korzystam z Archicada, do którego nie ma plug-in'u Vray'a. Dlatego potrzebuję raczej zewnętrznego studio. Fakt faktem, korzystam też w pracy z Rhino, do którego Vray istnieje i mógłbym importować model 3ds z Archicada do Rhino. Ale niestety ten eksport nie działa zbyt poprawnie.

 

Dlatego też bardziej mnie interesuję renderer w formie zewnętrznego studia niż plug-in.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maxwell, ja tak działam, archicad->maxwell ewentualnie archicad->cinema4d-> maxwell :), teraz zapowiedzieli c4d ver 13, mają być spore zmiany w stosunku do obecnej wersji. Jeśli uzywasz rhino to do niego maxwell tez ma wtyczkę która dobrze działa. Maxwell nie jest trudny trzeba tylko o paru sprawach pamietać i dziala calkiem sprawnie. Musi byc tylko dosc wydajny komp w koncu to unibiased. Jeśli chodzi o keyshot to mam wcześniejszą wersję - hipershot 1.7 bodajze, ale do architektury moim zdaniem nie sprawdzal sie, szczegolnie do wnetrz, ze wzgledu na to, ze scene sie oswietlalo tylko mapami hdri. Kupiłem go gdy pracowalem w rhino i potem zalowalem ze nie zainwestowalem zamiast w niego w vray-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach