Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich, jestem tu nowy, aczkolwiek nie jestem "nowy" w obsłudze 3dmax'a :D Mimo to mam pewien problem, nie wiem jak sformułować pytanie do niego np. w google czy wyszukiwarce na forum, więc postanowiłem przedstawić go tutaj, gdzie jak mam nadzieje znajdę odpowiedz :D

 

Problem polega na tym, że nie wiem jak połączyć te poligony (zaznaczone na czerwono) zakładając ze to jest możliwe :D

Próbowalem "bridge" osobno każde dwa, ale to nie dało tego efektu co chciałem. Chodzi mi o to, żeby wypełnienie tego otworu stało się jednolitą całością modelu.

 

Pozdrawiam serdecznie :D

 

296fb80.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Żeby zadziałało "bridge" to musisz mieć np. tyle samo "polygonów" u góry i na dole. Zawsze muszą być pary. Najprościej jest zrobić tak jak napisła mayamak. Usunąć zaznaczone płaszczyzny. Potem zaznacz np. z pomocą "border" (jeśli sie da) otwory - wtedy możesz skorzystać do zamknięcia otworu z przycisku "cap" (nie "cup"). Jeżeli nie ma takiej możliwości zaznacz krawędzie ("edge") otworu i zastosuj modyfikator "cap holes". Jeżeli nie będziesz później stosował na obiekcie modyfikatorów typu "turbosmooth" to tyle. W inym wypadku na pewno musisz ręcznie poprawić siatkę.

Możesz również użyć przycisku "create" i wskazując kolejne punkty "otworu" zamknąć go płaszczyzną.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności