Gość Megi Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 Witam, Mam nadzieje, ze nie pomieszalam watkow i nie narobilam balaganu. Jestem poczatkujaca w 3ds max, pracuje w sklepie meblowym i na prosbe szefa probuje wykonac wiz z jego produktami. Bardzo prosze o pomoc odnosnie poznizszych renderow. Oswietlenie uzyskuje poprzez Daylight mr sun mr sky + sky portal w oknie 1. Chcialabym aby w lustrze odbijalo sie tlo z okna a nie "czarna dziura" 2. Klosz kinkietu, jest "przyczerniony" 3. Jak uzyskac bardzo dobra/realistyczna teksture imitujaca tkanine - w tym wypadku recznik. 4. Dlaczego moja sciana w prawym rogu, jest przepalona (tak jakby przepuszczala swiatlo) a w lewym z kolei jest czarno. Z gory dziekuje za pomoc.
Przemekd Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 hej sprawdź, czy nie masz dziury pomiędzy geometrią w tamtym miejscu gdzie prześwitują ściany - a zapewne widać to jedynie w rym rogu - bo stąd pada światło co do lustra to pokaż ustawienia ekspozycji - jesli się nie mylę to ekspozycja jest wyłączona, a podkrękręcone multiplierem sky portala, lub sprawdź, czy jest na pewno włączone niebo w Environment klosz - nie wiem. może to też wina nieba ręczniki - http://www.3dmd.net/gallery/thumbnails-34.html tu są jakieś teksturki, a tu tutorial z ręcznikiem http://www.neilblevins.com/cg_education/towels_carpet_grass/towels_carpet_grass.htm pzdr
Gość Megi Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Super, bardzo dziekuje za odpowiedz. Zaraz zabieram sie za przerabianie. Pozdrawiam, Magda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się