Skocz do zawartości

Pomoc przy texturach i oswietleniu


Gość Megi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam nadzieje, ze nie pomieszalam watkow i nie narobilam balaganu.

Jestem poczatkujaca w 3ds max, pracuje w sklepie meblowym i na prosbe szefa probuje wykonac wiz z jego produktami.

Bardzo prosze o pomoc odnosnie poznizszych renderow.

Oswietlenie uzyskuje poprzez Daylight mr sun mr sky

+ sky portal w oknie

1. Chcialabym aby w lustrze odbijalo sie tlo z okna a nie "czarna dziura"

2. Klosz kinkietu, jest "przyczerniony"

3. Jak uzyskac bardzo dobra/realistyczna teksture imitujaca tkanine - w tym wypadku recznik.

4. Dlaczego moja sciana w prawym rogu, jest przepalona (tak jakby przepuszczala swiatlo) a w lewym z kolei jest czarno.

 

Z gory dziekuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hej

sprawdź, czy nie masz dziury pomiędzy geometrią w tamtym miejscu gdzie prześwitują ściany - a zapewne widać to jedynie w rym rogu - bo stąd pada światło

 

co do lustra to pokaż ustawienia ekspozycji - jesli się nie mylę to ekspozycja jest wyłączona, a podkrękręcone multiplierem sky portala, lub sprawdź, czy jest na pewno włączone niebo w Environment

klosz - nie wiem. może to też wina nieba

 

ręczniki - http://www.3dmd.net/gallery/thumbnails-34.html

tu są jakieś teksturki,

a tu tutorial z ręcznikiem

http://www.neilblevins.com/cg_education/towels_carpet_grass/towels_carpet_grass.htm

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności