Jump to content

Pomoc przy texturach i oswietleniu


Megi
 Share

Recommended Posts

Witam,

Mam nadzieje, ze nie pomieszalam watkow i nie narobilam balaganu.

Jestem poczatkujaca w 3ds max, pracuje w sklepie meblowym i na prosbe szefa probuje wykonac wiz z jego produktami.

Bardzo prosze o pomoc odnosnie poznizszych renderow.

Oswietlenie uzyskuje poprzez Daylight mr sun mr sky

+ sky portal w oknie

1. Chcialabym aby w lustrze odbijalo sie tlo z okna a nie "czarna dziura"

2. Klosz kinkietu, jest "przyczerniony"

3. Jak uzyskac bardzo dobra/realistyczna teksture imitujaca tkanine - w tym wypadku recznik.

4. Dlaczego moja sciana w prawym rogu, jest przepalona (tak jakby przepuszczala swiatlo) a w lewym z kolei jest czarno.

 

Z gory dziekuje za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

hej

sprawdź, czy nie masz dziury pomiędzy geometrią w tamtym miejscu gdzie prześwitują ściany - a zapewne widać to jedynie w rym rogu - bo stąd pada światło

 

co do lustra to pokaż ustawienia ekspozycji - jesli się nie mylę to ekspozycja jest wyłączona, a podkrękręcone multiplierem sky portala, lub sprawdź, czy jest na pewno włączone niebo w Environment

klosz - nie wiem. może to też wina nieba

 

ręczniki - http://www.3dmd.net/gallery/thumbnails-34.html

tu są jakieś teksturki,

a tu tutorial z ręcznikiem

http://www.neilblevins.com/cg_education/towels_carpet_grass/towels_carpet_grass.htm

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy