Napisano 16 Sierpień 201113 l Witam, Mam nadzieje, ze nie pomieszalam watkow i nie narobilam balaganu. Jestem poczatkujaca w 3ds max, pracuje w sklepie meblowym i na prosbe szefa probuje wykonac wiz z jego produktami. Bardzo prosze o pomoc odnosnie poznizszych renderow. Oswietlenie uzyskuje poprzez Daylight mr sun mr sky + sky portal w oknie 1. Chcialabym aby w lustrze odbijalo sie tlo z okna a nie "czarna dziura" 2. Klosz kinkietu, jest "przyczerniony" 3. Jak uzyskac bardzo dobra/realistyczna teksture imitujaca tkanine - w tym wypadku recznik. 4. Dlaczego moja sciana w prawym rogu, jest przepalona (tak jakby przepuszczala swiatlo) a w lewym z kolei jest czarno. Z gory dziekuje za pomoc.
Napisano 17 Sierpień 201113 l hej sprawdź, czy nie masz dziury pomiędzy geometrią w tamtym miejscu gdzie prześwitują ściany - a zapewne widać to jedynie w rym rogu - bo stąd pada światło co do lustra to pokaż ustawienia ekspozycji - jesli się nie mylę to ekspozycja jest wyłączona, a podkrękręcone multiplierem sky portala, lub sprawdź, czy jest na pewno włączone niebo w Environment klosz - nie wiem. może to też wina nieba ręczniki - http://www.3dmd.net/gallery/thumbnails-34.html tu są jakieś teksturki, a tu tutorial z ręcznikiem http://www.neilblevins.com/cg_education/towels_carpet_grass/towels_carpet_grass.htm pzdr
Napisano 17 Sierpień 201113 l Super, bardzo dziekuje za odpowiedz. Zaraz zabieram sie za przerabianie. Pozdrawiam, Magda
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto