Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Przerabiam właśnie tutorial jak wymodelować głowę i napotkałem się na pewien problem, no może nie problem ale utrudnia mi to trochę modelowanie ;d W jaki sposób mogę dokładnie połączyć te plane'y? Nie chce tego robić ręcznie tylko użyć jakieś funkcji lub czegoś. Pracuje z włączoną symetrią, zresztą widać na screenie.

 

plane.jpg

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Naciśnij "+" przy symmetry, zaznacz "mirror" a następnie przesuń znacznik lustra w wievporcie tak, żeby obydwie połówki się zetknęły. W zależności jakie opcje lustra masz zaznaczone, modyfikator może obciąć nadmiar polygonów i połączyć z sobą obydwie połówki.

Napisano

Jak już sobie poprawisz te łączenie to dalej jak będziesz robił głowę to w tym miejscu http://ifotos.pl/zobacz/plane_hapsqeq.jpg/ nie ruszaj siatki po osi x bo będzie ci się to cały czas rozjeżdżać, a tak wgl to na poczatku trzeba było sobie zrobić plane dać mu przez środek conect, wywalić jedna połowke i potem dodać modyfikator symetrii i jak już robisz koło środka to tylko przesuwać po osiach y i z

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.