Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam dziwny problem z ustawieniem auta na ziemi, w view porcie jest w nią wbite a podczas renderingu unosi się nad nią, żeby było ciekawiej teren nie jest prosty i auto odrywa się od ziemi w tedy gdy stoi z górki a na prostym przylega do podłoża. Podłoże było wykonane w VUE materiały na nie też nakładane tam.

screen1ha.jpg

Zgórki

screen2os.jpg

na równym

 

screen3sl.jpg

na równym

 

screen4de.jpg

z góry

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wywal wszystkie materialy, przypisz zwyklego lamberta i daj znak jak to wyglada, bo to interesujace...

Napisano

Używałeś - eksportując z VUE zanim wbejkowałeś w obiekt zniekształcenia wywaliłeś je z displacementem. VUE ma displacement zerowy na poziomie 0 a Maya 128 stąd ten offset.

Napisano

Zaznacz obiekt z VUE i w hypershade kliknij "input and output connections" zobacz czy masz tam displacement mape. Jak nie to sprawdź w Rendering editors -> mental ray -> approximation editor czy nie masz podpietej tam diplacement mapy. A jak nie to sprawdź czy w software render lub vray dzieje się to samo. Możesz też spróbować subdivide zrobić podłoża bo może po prostu nasz za mało podziałek , albo podłoże jak masz NURBSowe to zrób taselate większy. A jak to nie zadziała to ja już nie wiem co :) możesz jeszcze batch renderowi dać szansę - może on coś poradzi.

Napisano
  • Autor

Dzięki Beny będę próbował i dam znać czy dało rade ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności