Napisano 17 Sierpień 201113 l Mam dziwny problem z ustawieniem auta na ziemi, w view porcie jest w nią wbite a podczas renderingu unosi się nad nią, żeby było ciekawiej teren nie jest prosty i auto odrywa się od ziemi w tedy gdy stoi z górki a na prostym przylega do podłoża. Podłoże było wykonane w VUE materiały na nie też nakładane tam. Zgórki na równym na równym z góry
Napisano 17 Sierpień 201113 l wywal wszystkie materialy, przypisz zwyklego lamberta i daj znak jak to wyglada, bo to interesujace...
Napisano 18 Sierpień 201113 l Używałeś - eksportując z VUE zanim wbejkowałeś w obiekt zniekształcenia wywaliłeś je z displacementem. VUE ma displacement zerowy na poziomie 0 a Maya 128 stąd ten offset.
Napisano 18 Sierpień 201113 l Zaznacz obiekt z VUE i w hypershade kliknij "input and output connections" zobacz czy masz tam displacement mape. Jak nie to sprawdź w Rendering editors -> mental ray -> approximation editor czy nie masz podpietej tam diplacement mapy. A jak nie to sprawdź czy w software render lub vray dzieje się to samo. Możesz też spróbować subdivide zrobić podłoża bo może po prostu nasz za mało podziałek , albo podłoże jak masz NURBSowe to zrób taselate większy. A jak to nie zadziała to ja już nie wiem co :) możesz jeszcze batch renderowi dać szansę - może on coś poradzi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto