Skocz do zawartości

Kłopot podczas rendreringu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam dziwny problem z ustawieniem auta na ziemi, w view porcie jest w nią wbite a podczas renderingu unosi się nad nią, żeby było ciekawiej teren nie jest prosty i auto odrywa się od ziemi w tedy gdy stoi z górki a na prostym przylega do podłoża. Podłoże było wykonane w VUE materiały na nie też nakładane tam.

screen1ha.jpg

Zgórki

screen2os.jpg

na równym

 

screen3sl.jpg

na równym

 

screen4de.jpg

z góry

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Używałeś - eksportując z VUE zanim wbejkowałeś w obiekt zniekształcenia wywaliłeś je z displacementem. VUE ma displacement zerowy na poziomie 0 a Maya 128 stąd ten offset.

Napisano

Zaznacz obiekt z VUE i w hypershade kliknij "input and output connections" zobacz czy masz tam displacement mape. Jak nie to sprawdź w Rendering editors -> mental ray -> approximation editor czy nie masz podpietej tam diplacement mapy. A jak nie to sprawdź czy w software render lub vray dzieje się to samo. Możesz też spróbować subdivide zrobić podłoża bo może po prostu nasz za mało podziałek , albo podłoże jak masz NURBSowe to zrób taselate większy. A jak to nie zadziała to ja już nie wiem co :) możesz jeszcze batch renderowi dać szansę - może on coś poradzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności