aces87 Napisano 17 Sierpień 2011 Share Napisano 17 Sierpień 2011 Mam dziwny problem z ustawieniem auta na ziemi, w view porcie jest w nią wbite a podczas renderingu unosi się nad nią, żeby było ciekawiej teren nie jest prosty i auto odrywa się od ziemi w tedy gdy stoi z górki a na prostym przylega do podłoża. Podłoże było wykonane w VUE materiały na nie też nakładane tam. Zgórki na równym na równym z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bareja Napisano 17 Sierpień 2011 Share Napisano 17 Sierpień 2011 wywal wszystkie materialy, przypisz zwyklego lamberta i daj znak jak to wyglada, bo to interesujace... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 17 Sierpień 2011 Share Napisano 17 Sierpień 2011 Miałes displacement mape na obiekcie i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aces87 Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2011 Nie używałem displaycment map przy tworzeniu tekstur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 18 Sierpień 2011 Share Napisano 18 Sierpień 2011 Używałeś - eksportując z VUE zanim wbejkowałeś w obiekt zniekształcenia wywaliłeś je z displacementem. VUE ma displacement zerowy na poziomie 0 a Maya 128 stąd ten offset. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aces87 Napisano 18 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2011 Więc co proponujesz bo bake nic jednak nie zmienił ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 18 Sierpień 2011 Share Napisano 18 Sierpień 2011 Zaznacz obiekt z VUE i w hypershade kliknij "input and output connections" zobacz czy masz tam displacement mape. Jak nie to sprawdź w Rendering editors -> mental ray -> approximation editor czy nie masz podpietej tam diplacement mapy. A jak nie to sprawdź czy w software render lub vray dzieje się to samo. Możesz też spróbować subdivide zrobić podłoża bo może po prostu nasz za mało podziałek , albo podłoże jak masz NURBSowe to zrób taselate większy. A jak to nie zadziała to ja już nie wiem co :) możesz jeszcze batch renderowi dać szansę - może on coś poradzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aces87 Napisano 18 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2011 Dzięki Beny będę próbował i dam znać czy dało rade ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się