Skocz do zawartości

Unwrella dla Maya


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Używał ktoś z Was może pluginu Unwrella w wersji dla Maya? jest to dobry plugin do automatycznego UV? a może znacie jakiś lepszy, w który można było by zainwestować?

Mam dużo obiektów, które są drugoplanowe w scenie i na ręczne ustawianie UV trochę szkoda czasu.. obiekty będą co prawda potem szły do mudboxa w celu nadania detalu i tekstury, ale myślę, że po automatycznym unwrapie nie powinno być problemów z normal , czy displacement mapami..

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość Chrupek3D
Napisano
ale myślę, że po automatycznym unwrapie nie powinno być problemów z normal , czy displacement mapami..

 

po automatycznym, będą same problemy z normal mapami :-)

Ja bym kupowal UV Layout, ale to kwestia gustu:

http://www.uvlayout.com/

Napisano

myslałem o UV Layout, jest na pewno wygodniejszy niż mapowanie w czystej maya.. a swoją drogą to jakie problemy mogą wyniknąć z automatu? co się może dziać z taką mapą? może robić zbyt dużą ilość cięć? nie proporcjonalnie rozkłada współrzędne?

 

jutro pewnie porobię testy, ale jak macie jakieś już doświadczenia to piszcie..

 

ogólnie to rozkłądanie UV bardzo mnie wnerwia (pewnie nie tylko mnie :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności