xrs Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Witam Używał ktoś z Was może pluginu Unwrella w wersji dla Maya? jest to dobry plugin do automatycznego UV? a może znacie jakiś lepszy, w który można było by zainwestować? Mam dużo obiektów, które są drugoplanowe w scenie i na ręczne ustawianie UV trochę szkoda czasu.. obiekty będą co prawda potem szły do mudboxa w celu nadania detalu i tekstury, ale myślę, że po automatycznym unwrapie nie powinno być problemów z normal , czy displacement mapami..
legomir Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Ciekawy jest jeszcze skrypt Ninja UV przynajmniej mi się podobał :)
Gość Chrupek3D Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 ale myślę, że po automatycznym unwrapie nie powinno być problemów z normal , czy displacement mapami.. po automatycznym, będą same problemy z normal mapami :-) Ja bym kupowal UV Layout, ale to kwestia gustu: http://www.uvlayout.com/
xrs Napisano 18 Sierpień 2011 Autor Napisano 18 Sierpień 2011 myslałem o UV Layout, jest na pewno wygodniejszy niż mapowanie w czystej maya.. a swoją drogą to jakie problemy mogą wyniknąć z automatu? co się może dziać z taką mapą? może robić zbyt dużą ilość cięć? nie proporcjonalnie rozkłada współrzędne? jutro pewnie porobię testy, ale jak macie jakieś już doświadczenia to piszcie.. ogólnie to rozkłądanie UV bardzo mnie wnerwia (pewnie nie tylko mnie :))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się