scd Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Renderuję dom. Komin jest kamienia [przykładowo]. Nakładam materiał na komin, UVW map -box, skaluję, wszystko na podglądzie jest ok. Gdy renderuję komin wychodzi jak złożone kartki ze szparami pomiędzy łączeniami. Widać przez nie wszystko co jest dalej. Zmieniałam materiał na inny kamień i to samo. Jestem początkująca, więc sama nie wiem od czego zacząć, żeby to złożyć. Szukam w necie i nic podobnego. Nie wiem nawet za bardzo z czym jest problem. Z modelami raczej nie, bo jest wiele elementów z kamienia i z wszystkimi dzieje się tak samo. Z mapą i ustawieniem.. nie wiem, inny kamień tak samo się robi, a drewno już nie. Render... wszystkie inne materiały są ok. Nałożyłam UVW map na wszystkie obiekty na raz, jednak robiłam to samo w przypadku drewna i jest ok.
Hynol Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Pokaż screena, bo tak to nie wiem za bardzo o co Ci chodzi.
mirach Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 taaak, jakbym mial byc wróżką i patrzyl w fusy z herbaty, to bym zgadywal ze material kamienia ma displace, owy displace nie ma wlaczonego continuity i scianki sie rozjezdżają od tego. Ale jesli szukasz pomocy kogos innego niz wrozki, to naprawde przyda sie zebys napisala w czym pracujesz chociaz
illusion Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Texturę robiłaś sama czy z netu? Ostatnio zapisałem sobie przez przypadek zwykłą texturę z kanałem alpha i tez miałem przeźroczyste auto... warto ją zapisać pod inną nazwą, lub wyedytować w PS jeśli jest taka możliwość
ajnsztajnik Napisano 12 Wrzesień 2011 Napisano 12 Wrzesień 2011 Moze na komin wczesniej chamfer był narzucony z opcja open ?:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się