Jump to content

problem z renderem UVW map - w boxie krawędzie sa odsunięte od siebie


scd
 Share

Recommended Posts

Renderuję dom. Komin jest kamienia [przykładowo]. Nakładam materiał na komin, UVW map -box, skaluję, wszystko na podglądzie jest ok. Gdy renderuję komin wychodzi jak złożone kartki ze szparami pomiędzy łączeniami. Widać przez nie wszystko co jest dalej. Zmieniałam materiał na inny kamień i to samo. Jestem początkująca, więc sama nie wiem od czego zacząć, żeby to złożyć. Szukam w necie i nic podobnego. Nie wiem nawet za bardzo z czym jest problem. Z modelami raczej nie, bo jest wiele elementów z kamienia i z wszystkimi dzieje się tak samo. Z mapą i ustawieniem.. nie wiem, inny kamień tak samo się robi, a drewno już nie. Render... wszystkie inne materiały są ok. Nałożyłam UVW map na wszystkie obiekty na raz, jednak robiłam to samo w przypadku drewna i jest ok.

Link to comment
Share on other sites

taaak, jakbym mial byc wróżką i patrzyl w fusy z herbaty, to bym zgadywal ze material kamienia ma displace, owy displace nie ma wlaczonego continuity i scianki sie rozjezdżają od tego.

Ale jesli szukasz pomocy kogos innego niz wrozki, to naprawde przyda sie zebys napisala w czym pracujesz chociaz

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy