Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Renderuję dom. Komin jest kamienia [przykładowo]. Nakładam materiał na komin, UVW map -box, skaluję, wszystko na podglądzie jest ok. Gdy renderuję komin wychodzi jak złożone kartki ze szparami pomiędzy łączeniami. Widać przez nie wszystko co jest dalej. Zmieniałam materiał na inny kamień i to samo. Jestem początkująca, więc sama nie wiem od czego zacząć, żeby to złożyć. Szukam w necie i nic podobnego. Nie wiem nawet za bardzo z czym jest problem. Z modelami raczej nie, bo jest wiele elementów z kamienia i z wszystkimi dzieje się tak samo. Z mapą i ustawieniem.. nie wiem, inny kamień tak samo się robi, a drewno już nie. Render... wszystkie inne materiały są ok. Nałożyłam UVW map na wszystkie obiekty na raz, jednak robiłam to samo w przypadku drewna i jest ok.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 959
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

taaak, jakbym mial byc wróżką i patrzyl w fusy z herbaty, to bym zgadywal ze material kamienia ma displace, owy displace nie ma wlaczonego continuity i scianki sie rozjezdżają od tego.

Ale jesli szukasz pomocy kogos innego niz wrozki, to naprawde przyda sie zebys napisala w czym pracujesz chociaz

Napisano

Texturę robiłaś sama czy z netu?

Ostatnio zapisałem sobie przez przypadek zwykłą texturę z kanałem alpha i tez miałem przeźroczyste auto...

warto ją zapisać pod inną nazwą, lub wyedytować w PS jeśli jest taka możliwość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności