Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problem z ubraniem.

Featured Replies

Napisano

Mam pytane tego typu , stworzyłem postać składającą się z kilku elementów, scalam te elementy (używając merge) i próbuje stowrzyć ubranie korzystając z extract. Problem polega na tym, że nie tworze jedynie 1 warstwy (zewnętrznej skorupy widocznej gołym okiem) tylko wszystkie pomniejsze również czyli np. koszulki bluzy itd. Jak mogę wydobyć jedynie samą warstwę zewnętrzną? Proszę o rade.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie do końca rozumiem o co chodzi:D.Najlepiej zrób sobie proste bazy pod ubranie w normalnym progrmie typu max/maya/xsi czy tam czymś takim,wrzuć do zbrusha i jedziesz;)

Napisano

To też jest rozwiązanie :) ale zastanawiałem się jak można to zrobić w ZBrushu i jak scalać elementy ze sobą aby otrzymywać po użyciu extract jedynie zewnętrzną skorupę a nie łapać wszystkie warstwy :P Poprubuje różne rzeczy a w miedzy czasie może ktoś się znajdzie z podobnym problemem i będzie znał rozwiązanie :D

Napisano

Pokaż na obrazku bo dalej nie czaje:D.Wiem co to extract ale nie wiem co chcesz z nim zrobić.

Napisano

A wiec model wygląda tak http://imageshack.us/f/197/calyh.jpg/ składa się z głowy, tułowia z nogami, ogona i koszulki. jak to złącze, narzuce maskę na całość i użyje extract to nie otrzymuje tej powłoki co widać a dodatkowo pokazane są wszelkie warstwy tego modela czyli http://imageshack.us/photo/my-images/9/65741796.jpg/ jak widać tak jakbym zrobił extract z każdego elementu i nałożył na siebie. Nadzieją jest zrobienie extract na wymiar na każdym elemencie i usuniecie części poligonów w maya i scalenie całości ale mam wrażenie, że robię sobie po górkę :D I mam jeszcze jedno pytanie jak usunąć wszystko co się kryje pod powłoką zewnętrzna czyli jak scalam 2 elementy nachodzące na siebie to części ich elementów nie widać ale to nie znaczy, że ich nie ma , jak to osuwać ?

Napisano

Musisz zrobić retopo modelu żeby był w jednym kawałku.Ewentualnie remesh all-zrobi ci jedną siate z tych wszystkich kawałków automatem.

 

A na przyszłość zaplanuj sobie co mozna zrobić osobno a z czym mogą być problemy;)

Napisano

dzięki za informacje :) jest to mój pierwszy model wiec nie ma w tym zbytnio ładu xD ale w przyszłości postaram się nie powielać błędów :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.